klopt dit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tattooboy

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
hallo ik zat kijken bij pz wizzard en bij power aux geeft die 90 c aan kan dit kloppen ?

Hardware Monitoring : ITE IT8718F
Voltage CPU : 1.25 V
+3.3V Voltage : 3.36 V
+5V Voltage : 5.10 V
+12V Voltage : 12.33 V
VTT : 1.95 V
VBAT : 3.09 V
Processor Fan : 2220 rpm
Chassis Fan : 10 rpm
Power/Aux Fan : 10 rpm
Processor Temperature : 37 °C
Mainboard Temperature : 40 °C
Power/Aux Temperature : 90 °C
:
Processor : Thermal Diode
AMD Phenom X4 (Core 1) : 33 °C
AMD Phenom X4 (Core 2) : 33 °C
AMD Phenom X4 (Core 3) : 33 °C
AMD Phenom X4 (Core 4) : 33 °C
:
ATI Radeon HD 3850 : ATI Catalyst Driver
GPU Temperature : 36 °C
:
Hard Disk Monitoring : S.M.A.R.T
Hard Disk ST3250620AS : 36 °C

Voelt je voeding aan de buitenkant erg heet aan?
Is er geen fan kapot in je voeding?

Nee en nee, dan denk ik niet dat de meting erg klopt.

hallo nee voelt niet erg warm aan , heeft die wel 1 x gedaan volgens mij wat zou er kunnen zijn dan het is een chieftech 450 watt voeding

zit er toch best overi n die 93 graden , ik heb een gigabyte ga - ma78gm-s2h moederbord
amd phenom 9550 , 4 gig ddr2 geheugen ati radeon 3850 pci-e video 512 mb en een chieftech 450 watt voeding , maar de fan draait gewoon van me voeding en die van me processor ook , de voeding heeft maar 1 fan aan de onderkant ik hoop snel wat te horen ook de bios geeft alarm af als ik systeem fan warning aanzet ik hoop spoedig wat te horen alvast bedankt

heb net de kast open gehad en gekeken ik zie wel op me mb een aansluiting nb fan ? en system fan maar daar zit niks op aangesloten

Als ik via everest ga kijken zegt die dat die 89 a 90 c van cd CPU is maar hoe kan dat dan ik heb zeze boxed gekocht ? dan zal het toch wel goed zitten hoe warm mag een amd phenom 9550 worden ?

Het is je voeding zoals ik al zeg.
Ik denk dat de programma's denken dat er een voedingsensor is aangesloten op je moederbord. Maar deze zit denk ik gewoon NIET aangesloten

Kijk voor de zekerheid even naar de temperatuur in de bios. Die is het betrouwbaarst.

90 graden... 100 graden is de temperatuur van kokend water. Dus er moet een onderdeel van je computer bijna net zo heet zijn als kokend water.
Komt er al rook uit je computer :p

hahah jah heb ik net thee mee gezet , nee heb ff gekeken heb cpu fan warning aanstaan hij piept niet staat op 70 ingesteld en in de bios zegt die dat de cpu 37/38 g is dus ik hoef me nergens zorgen over te maken ?:)

hahah jah heb ik net thee mee gezet , nee heb ff gekeken heb cpu fan warning aanstaan hij piept niet staat op 70 ingesteld en in de bios zegt die dat de cpu 37/38 g is dus ik hoef me nergens zorgen over te maken ?:)

Nee. Je hoeft je geen zorgen te maken.

Ik heb hier trouwens overheen gelezen:
'10 rpm'
Daaruit blijkt wel dat het een onzinmeting is (kan jij verder ook niets aan doen hoor). Gewoon negeren dus.

oke dank je wel marsmannetje , die chieftech 450 watt kan die deze pc trekken amd phenom 9550 , ati 3850 pci-e 512 mb , 4 gig 1 hdd dvd /dvd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan