Hallo,
Nou ik ben zo dom geweest!
Was bezig met mijn laptop (windows 2000) te organiseren voor het werk in mijn vrijwilligersorganisatie. Wat bestandjes op het bureaublad gezet en mappen aangemaakt. Omdat ik niet wil dat iedereen alle bestanden kan inzien/bewerken heb ik 2 accounts gemaakt.
Er stonden 3 account
administrators -administrators
dell - administrators
gast - administrators
Nu heb ik 2 accounts gemaakt voor medewerkers (zonder wachtwoord)en 1 met mijn naam met wachtwoord
Het stomme is nu dat ik het dell-account heb verwijderd terwijl ik met deze bezig was....en dat blijkt nu juist het account te zijn wat werkte.
Nu kan ik bij het opstarten niet meer aanmelden.
mijn account naam + wachtwoord geeft aan dat mijn account is uitgeschakeld en dat ik contact moet opnemen met de systeembeheerder. En op medewerker kan hij zich niet aanmelden.
Wat nu?
groetjes nathalie
Nou ik ben zo dom geweest!

Er stonden 3 account
administrators -administrators
dell - administrators
gast - administrators
Nu heb ik 2 accounts gemaakt voor medewerkers (zonder wachtwoord)en 1 met mijn naam met wachtwoord
Het stomme is nu dat ik het dell-account heb verwijderd terwijl ik met deze bezig was....en dat blijkt nu juist het account te zijn wat werkte.
Nu kan ik bij het opstarten niet meer aanmelden.
mijn account naam + wachtwoord geeft aan dat mijn account is uitgeschakeld en dat ik contact moet opnemen met de systeembeheerder. En op medewerker kan hij zich niet aanmelden.
Wat nu?
groetjes nathalie