Knight Online

• Onderwerp starter Onderwerp starter enje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

enje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
ik heb Knight Online geinstalleerd en als ik hem opstart dan begint er iets met online game security solution provider xtrap te downloaden die vervolgens stopt en aangeeft
Failed to update game security module. en dat gebeurt er niks.
wat moet je doen?

dit is de oplossing

zet je virus scanner uit als je hem start dan werkt het wel :D

Dat probleem ligt niet bij jou.
Ik heb het probleem soms zelf ook. Als je even een tijdje afwacht, dan doet hij het dan wel weer :)

Bij mij wil hij op het moment dus ook niet...

Laatst bewerkt:
idd nu ligt hij der ook uit maar hij bedoeld dat xtrap halverwege stopt volgens mij:P met downlaoden (dat heb je as je ko net hebt geinstalleert)

als je dan virusscanner uit doet is het klaar maarja weer ff poosje w8te voordat die weer doet dan maar

Ik krijg het ook wel eens nu ik het al een tijd geïnstalleerd heb dat hij een xtrap update failure geeft. Dat ligt dan echt aan de connectie van xtrap.

nieuwe update

ik krijg ook steeds die fout bij die xtrap .
ik snap er egt niks van moet ik dan een tijdje w8ten ?
werkt die dan weer ?

gr mark

Ja, even afwachten en dat doet hij het wel weer.
Heb het ook (te) vaak.. maarja.. als je er dan in zit, dan kan je ook gewoon door blijven spelen ;)

yep

Dat is precies hetzelfde met gameguard. soms moet gameguard patchen en dan ligt het er gwn ffkes uit. geen paniek want het ligt niet aan jou. in een uur of 3 ishet gefikst en kan je weer spelen. BTW, Knight Online is kij gaaf!:thumb:

ik heb nu al 2 dagen gewacht en het spel werkt nog niet :(
maar er komt een vriend langs die kan dat maken via een site als dat
lukt geef ik die site ook aan jullie ok ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan