Knights and merchants

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wij hebben knights and merchants, een leuk oud spel. Volgens de opties zou je dat ook online tegen iemand anders kunnen spelen, maar ik begrijp niet hoe ? Ik heb inmiddels verschillende email-adressen van anderen die het spel ook wel met mij willen spelen, maar hoe maken we contact met elkaar ?

meschien gaat het niet meer omdat bv er geen servers meer zijn voor het spel.

online spelen

Online spelen van Knights and merchants loopt / liep niet via servers, je moet op de een of andere manier direct contact maken met elkaar, waarschijnlijk via het IP adres denk ik, maar hoe doe je dat ?

Laatst bewerkt:
ik heb het niet kunnen vinden in de read me file, dus helaas nog niet opgelost

Ik zal je helpen, ik ben de webmaster van de Nederlandse partnersite van Knights and Merchants.

Je spreekt af met een ‘tegenstander’ een van beiden maakt een nieuw PCT/IP spel aan.

De ‘tegenstander’ kiest ook voor het PCT/IP spel, maar klikt op spel binnenkomen.

Het spel vraagt dan om het IP adres van de andere computer, dit voer je in, en je zou dan het aangemaakte spel van de ander kunnen zien.

Als je in het menu komt, en je klikt op multiplayer, kies dan NIET voor [ONLINE NET GAMES] dat is de verkeerde, en die werkt ook niet. (Deze vind je alleen in The Peasants Rebellion uitvoering….)

Groeten Hugo van Meijeren

nog een vraag

ik heb een probleem met kam tpr (the peasent rebellion) als ik op start en het spel kom bij het hoofdmenu dan minimized ie :confused: hoe kan ik dit verkomen want eerst liep ie gewoon normaal :S
(me comp kan het makkelijk aan ) ligt dit aan xp ???

Knights and Merchants:

XP Home of XP Professional?

XP Home geeft erg veel problemen bij Knights and Merchants
(vooral dan met TSK) XP Professional daarintegen weer niet.

Vertel eens wat meer...

xp home

ik had et spel al langer maar nadat ik msn 7.0 had gedownload opende die het hoofd menu niet meer (hij minimized):confused: het muziekje loopt wel door

Knights and Merchants:

Eenvoudige oplossing: je gooit MSN 7.0 eraf, en dan kies je bijvoorbeeld voor AMSN (eigenlijk voor Linux maar heeft ook een Windows versie). http://amsn.sourceforge.net/index.php

Als KaM dan nog niet werkt, deïnstalleer je dit, en dan installeer je het opnieuw... Werkt het dan nog niet, dan heb je de toch veel betere AMSN op je computer staan.. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan