Knigts of the old republic 2(star wars)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristofvinck

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Sins een tijdje heb ik het spel kotor2, het spel speelt vloeiend, maar ergens op een bepaalde wereld wanneer ik vooruit loop krijg ik enorme frameskip
en kom ik ineens veel verder uit dan waar ik normaal zou moeten zijn. Ik heb dan maar is kotor1 terug geprobeerd die ik wel zonder problemen heb kunnen spelen en daar heb ik nu ook op dezelfde locatie.

Drivers enzo zijn allemaal nieuw, maar heb wel overlaatst door een virus een aangetast bestand moeten verwijderen. Wat zou juist het probleem kunnen zijn?

Weet je niet meer welk bestand het was? Heb je misschien een backup gemaakt waarin je dit kunt zien? De meeste programma's doen dit wel.
Je zou ook de software van het spel opnieuw kunnen installeren.

Software heb ik al geprobeerd opnieuw te installeren.
Ik heb wel al de logs van al mijn virusscans nog, maar kweet niet meer bij welke het stond en kan niet terug vinden welke bestanden hij heeft verwijderd. Als ik het mij goed kan herinneren was het ergens een bestand uit mijn windows32 map. Daarom had ik schrik voor schade.

Heb je niet iemand met hetzelfde besturingssysteem in de buurt? Je kopieert system 32 op een cd en je plakt bij jezelf.
Windows zegt bij een al bestaande: vervangen? Zeg jij nee. Zo weet je zeker dat alleen er bij komt wat je nodig hebt. Waarschijnlijk iets meer omdat die ander andere zaken op zijn pc heeft maar die staan er dan doelloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan