*knip* invitation code

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aeren

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Berichten
1
''[Newspost - Mar/03/2007
Open registrations

Friday is over, and we've just closed the open registrations after 4 days of them being open.
A big welcome to all our new members.

We will be changing the open registration schedule for now on. We have not yet decided, but it will probably will be open 2 or 3 consecutive days, once per month. We'll inform you here when we decide.

Cheers ]'' :mad:

Beste Hackers, :D

Uiteindelijk na veel zoeken heb ik deze torrentsite *knip* gevonden die meerdere informatieve :love: WingChun :love: filmpjes heeft, :p
dus ik wil me registreren en dat kan gewoonweg niet :mad: omdat open registraties tijdelijk/momenteel het gesloten is. :(
Alsjeblieft zou er zo vriendelijk zijn om mij uit te nodigen :eek:
ik ben iemand die ook al zijn torrent goed doorseed zodat mijn ratio is altijd positief :cool:

Wie ow wie wil mij helpen met een uitnodigingscode aub.
ps: mocht er iemand zijn die daar lid is en nog een uitnodigingscode heeft en die zo vriendelijk is met mij te delen zou je dan naar me kunnen PM'n hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,

A,Sahin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben lid van die site ik zal is ff kijken voor een code voor je



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moet je bij *knip* niet tot een dag wachten en dan gaan de registraties open?
Of was dat vroeger?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als er iemand is die mij ook zou willen helpen....heel graag!!
Probeer het ook al eeuwen daar, maar lukt me ook niet om te registreren.
Ook ik ben iemand die goed deelt!!
Bedankt alvast.

Groetjes
 
Dit is absoluut _niet_ de bedoeling, volgens mij is hier laatst ook al een topic over gesloten.

Linken naar torrent sites was, is en blijft illegaal, dus ook het vragen voor invites.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan