*KNIP* klachten cartridges

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldoe

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Printer verrot na gebruik van hun cartridges. Herkend geeneen cartridge meer. Was een Epson stylus Photo PX710W. Goedkoop dus duurkoop.
Management *knip*geeft natuurlijk "niet thuis"

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog geen problemen gehad met deze webshop! Heb overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat een printer
defect raakt na het gebruik van een originele cartridge!

Wanneer heb je contact met hen opgenomen dan?

Laatst bewerkt:
Ronaldoe, het gebruik van niet-officiële cartridges of naar mijn mening op eigen risico. Ik meen me te herinneren dat je dan zelfs je garantie kwijt bent.

Algemene voorwaarden:
Aansprakelijkheid

compatible inkt cartridges is in geen geval aansprakelijk voor schade, van welke aard en omvang ook, welke is of wordt geleden als gevolg van of in verband met de inhoud van en het gebruik (in welke zin ook) van (gegevens op) deze site.

compatible inkt cartridges is tevens niet aansprakelijk voor schade, van welke aard (letsel-, zaaks- of gevolgschade, zoals bedrijfsschade e.d.) en omvang ook, welke is of wordt geleden als gevolg van of in verband met de aanschaf, de aflevering, het gebruik c.q. het niet of niet-deugdelijk functioneren van de bij compatible inkt cartridges bestelde artikelen, zulks met uitzondering van wat valt onder de product garantie.

Laatst bewerkt:
Het gebruik van niet-originele cartridges valt in de meeste gevallen niet onder
de fabrieksgarantie.. Het is overigens altijd het proberen waard (als de printer
uiteraard nog onder de garantie valt) om het apparaat ter reparatie aan te bieden
en niet te spreken over het gebruik van cartridges van derden.

Aangezien de printers altijd zonder cartridges opgestuurd dienen te worden,
kun je ze er thuis dus gewoon uithalen en de lege printer ter reparatie aanbieden!

Ronaldoe, het gebruik van niet-officiële cartridges of naar mijn mening op eigen risico. Ik meen me te herinneren dat je dan zelfs je garantie kwijt bent.

Algemene voorwaarden:

Ja dat weet ik wel,maar met zulke voorwaardes kan je wel overal onderuit proberen te komen. Als je je auto bij een garage brengt en ze zeggen van..: "hier reparen op eigen risico"? Zou dat niet raar over komen dan?

Mijn eigen schuld...had gewoon bij deze zaak niets moeten kopen.

Laatst bewerkt:
Nog een problemen gehad met deze webshop! Heb overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat een printer
defect raakt na het gebruik van een originele cartridge!

Wanneer heb je contact met hen opgenomen dan?

Ligt er waarschijnlijk aan welke printer je hebt dan.

Mod edit

Grote pech ook voor de ts'r maar ik zie niet wat Helpmij.nl daar verder aan kan doen.
Daarom een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan