Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aansprakelijkheid
compatible inkt cartridges is in geen geval aansprakelijk voor schade, van welke aard en omvang ook, welke is of wordt geleden als gevolg van of in verband met de inhoud van en het gebruik (in welke zin ook) van (gegevens op) deze site.
compatible inkt cartridges is tevens niet aansprakelijk voor schade, van welke aard (letsel-, zaaks- of gevolgschade, zoals bedrijfsschade e.d.) en omvang ook, welke is of wordt geleden als gevolg van of in verband met de aanschaf, de aflevering, het gebruik c.q. het niet of niet-deugdelijk functioneren van de bij compatible inkt cartridges bestelde artikelen, zulks met uitzondering van wat valt onder de product garantie.
Ronaldoe, het gebruik van niet-officiële cartridges of naar mijn mening op eigen risico. Ik meen me te herinneren dat je dan zelfs je garantie kwijt bent.
Algemene voorwaarden:
Nog een problemen gehad met deze webshop! Heb overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat een printer
defect raakt na het gebruik van een originele cartridge!
Wanneer heb je contact met hen opgenomen dan?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.