Knippen en plakken tijdens internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jockfun

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004
Ik heb op mijn pc windows xp en via een Zonnet adsl usb modem connectie met internet. Zodra ik verbinding maak met internet werkt de standaard functionaliteit knippen en plakken niet meer. Volgens Zonnet zou de oplossing kunnen liggen in het opnieuw installeren van de ADSL USB modem, echter het resultaat is hetzelde.
Zodra de verbinding weer verbroken is werkt het wel weer, hoe is dit mogelijk?

Ik heb wel last van een virus gehad en de virusscanner heeft een aantal windows programma's weggegooid die aangetast waren. Daarna werd het systeem instabiel en heb ik de recovery van windows XP uitgevoerd en alle software opnieuw moeten installeren. Maar de knip en plakfunctionaliteit tijdens de internetverbinding is niet beschikbaar

Hallo Borgia,

Bedankt voor je reactie.
Het probleem doet zich voor in de combinatie Word XP professional en Internet Explorer. Als ik bijv. een tekst in Word heb aangemaakt en deze in een invul kader op een bepaalde site wil plakken lukt dat niet. Omgekeerd dus ook, een stuk tekst van een site selecteren, maar de functie plakken (of Ctrl V) is niet beschikbaar in Word.
Als ik beide schermen open hou en ik verbreek mijn ADSL verbinding, en ik selecteer opnieuw een tekst, dan is de functie plakken (of Ctrl V) is wel weer beschikbaar.

Groetjes Jockfun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan