• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

knippen plakken excel 2010 part 2 poging 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

martincdb

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Beste forumleden,

Ging net iets gigantisch mis met een nieuwe vraag posten waarvoor mijn excuses.

Hier dan poging 2.

Ben hier vorige keer goed geholpen met antwoorden op mijn (simpele) vragen.
(zie http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/669569-knippen-plakken-via-button-in-excel-2010)

Maar heb nu toch wat aanvullende vragen waarbij ik hoop dat jullie mij weer kunnen helpen.
Voor meer duidelijkheid zie ook bijgevoegd bestand.

Nu werkt het als volgt: wanneer ik op een button druk zal de bijbehorende tekst in de actieve cel worden gezet.

vraag 1: De text die bij de buttons horen (par64,par56 enz) is nu plain text maar kan ik hier ook een verwijzing in zetten ( zie voorbeeld blad2 A1 t/m a4)?
Als dit kan hoef ik alleen maar de keuzelijst aan te passen en niet steeds met butttons.

vraag 2: Is het mogelijk om deze buttons op het scherm te houden terwijl ik naar beneden scroll? maw ik scroll naar veld A200 maar mijn buttons blijven zichtbaar.

Hoop dat t duidelijk genoeg is en dat jullie hier iets mee kunnen.

alvast weer bedankt.

gr,

Martin

Bijlagen

Als je aanvullende vragen heb dan blijf je gewoon in de topic waar je oorspronkelijk zat. Ga dan geen nieuwe vragen openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan