rob06052014
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 mei 2014
Ik heb opeens problemen met windows7 en mijn LG monitor. Als ik de de hdmi aansluiting gebruik van de laptop op de monitor is het het beeld/resolutie even goed, vervolgens gaat het beeld knipperen, op de laptop, en krijg ik geen verbinding meer met de lg monitor. Ik heb ook een andere aansluiting geprobeerd, maar hetzelfde probleem. Een tweede monitor geprobeerd maar weer hetzelfde probleem. Koppel ik de monitor los van de laptop, keert het beeld weer terug op de laptop. Voordat dat dit optreedt begint het buissymbool even te draaien zeg maar, als ik escape druk krijg ik melding dat windows explorer niet gestart kan worden(hang melding). Hoe kan dit ? Opeens? Nooit geen problemen gehad en nu dus wel.
Waar kan dit aan liggen? Hoe groot is de kans dat mijn hdmi aansluiting van de laptop kapot is? Of is het software matig? Het beeld is in het begin wel goed , tot windows 7 zeg maar nog iets opstart, wat de melding veroorzaakt?
Kan ik dit ergens checken? Hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Ter aanvulling, sluit ik het laptop scherm, dan heb ik wel goed beeld op de monitor, doe ik het deksel weer open heb ik het probleem weer terug, flikkerend beeld op laptop, heel slecht, en monitor beeld is zwart.
Waar kan dit aan liggen? Hoe groot is de kans dat mijn hdmi aansluiting van de laptop kapot is? Of is het software matig? Het beeld is in het begin wel goed , tot windows 7 zeg maar nog iets opstart, wat de melding veroorzaakt?
Kan ik dit ergens checken? Hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Ter aanvulling, sluit ik het laptop scherm, dan heb ik wel goed beeld op de monitor, doe ik het deksel weer open heb ik het probleem weer terug, flikkerend beeld op laptop, heel slecht, en monitor beeld is zwart.
Laatst bewerkt door een moderator: