Knipperend laadicoontje

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Ik heb een uiterst irritant probleem. Het laadicoontje van Vista naast de cursor knippert doorlopend. Ik dacht eerst door software van mijn webcam maar dat is toch niet het probleem.

Heeft iemand enig idee, hoe ik dit kan oplossen?

Wat heb ik al gedaan (Vista 32 bit btw)

Services optie uitgeschakeld ATI
HD Radeon 2600 XT nieuwste updates

Volgens Dell kan het liggen aan mijn Pro 9000. Ik heb deze diverse keren gedeintalleerd, maar wanneer ik hem er weer op zet komt het probleem steeds terug. Ra ra hoe kan dit. Is er iets mis met de software van Logitech pro 9000?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt dus niet onlangs Sp1 geinstalleerd waardoor het probleem met de ATI-kaarten wel eens durft ontstaan?

En je hebt de laatst nieuwe driver van je muis ook geinstalleerd?

- Zie je in taakbeheer vreemde processen die veel processorcapaciteit gebruiken?
 
Ik heb een crash gehad op de C schijf en daarna is er een nieuwe C schijf opgezet. Aangezien ik deze pc nog maar een paar maanden heb sinds november 2008 lijkt me dat niet het probleem. Sp1 zat er toen al op.Ik heb de ATI kaart opnieuw geinstalleerd met alle nieuwe software. De muis heb ik de stuurprogramma's nog even nagekeken, maar die bleken up to date te zijn.

Maar het probleem ontstaat als ik de software van Pro 9000 (Webcam) erop zet.

De processen zitten op gemiddeld 35 (verbruik)
 
Ik heb een crash gehad op de C schijf en daarna is er een nieuwe C schijf opgezet. Aangezien ik deze pc nog maar een paar maanden heb sinds november 2008 lijkt me dat niet het probleem. Sp1 zat er toen al op.Ik heb de ATI kaart opnieuw geinstalleerd met alle nieuwe software. De muis heb ik de stuurprogramma's nog even nagekeken, maar die bleken up to date te zijn.

Maar het probleem ontstaat als ik de software van Pro 9000 (Webcam) erop zet.

De processen zitten op gemiddeld 35 (verbruik)

Oh ik dacht dat die Pro 9000 gewoon een type muis was :eek: :p
Jah, als je weet dat het probleem pas opduikt nadat je de webcam aansluit, lijkt het probleem toch wel hier te liggen, niet?

Heb je al contact opgenomen met logitech hierover?
 
Dat ga ik morgen maar eens doen, maar er zullen ongetwijfeld meerderen zijn die dit probleem hebben met Vista in combinatie met de Pro 9000 Webcam. Maar zoals vaak bij een pc, de ene is de andere niet....
 
Jah, ik hoop dat je erachter komt waar de oorzaak dan juist ligt :thumb:
 
Probleem is bekend bij Logitech. De software van de webcam pro 9000 is niet in orde. Ze zijn er druk mee bezig en proberen mij morgen verder te helpen. Het is inderdaad het l u l bestand dat de veroorzaker is van dit probleem.

Hij zei in ieder geval niet te kiezen voor automatische update.
 
Probleem is bekend bij Logitech. De software van de webcam pro 9000 is niet in orde. Ze zijn er druk mee bezig en proberen mij morgen verder te helpen. Het is inderdaad het l u l bestand dat de veroorzaker is van dit probleem.

Hij zei in ieder geval niet te kiezen voor automatische update.

Dan is het dus gewoon afwachten hé ;)
 
Het probleem zat m in de automatisch update van versie 11,8. Na het installeren van de Amerikaanse versie 11,9 lijkt het te zijn opgelost.
 
Voorlopig nog niks maar ik houd de processen in taakbeheer in de gaten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan