knipperend pictogram

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadesja

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Geen idee of dit een typisch Vista klacht is (lijkt me niet), maar rechtsonderin mijn taak balk schuift de balk continue in en uit, geeft dof ' plong' geluidje, vet irritant gewoon. Via eigenschappen al de pictogram die het lijkt te veroorzaken op verbergen gezet, dit leek rust te geven,maar vandaag was het er weer......wie kan me helpen? bvd

Nou dit mooie uiterlijk is bedacht in XP, ik zelf vindt het vreselijk, ik wil namelijk graag zien wat er allemaal draait op deze balk en dat in 1 oog opslag. Je kunt de optie uit zetten door in die zelfde iegenschappen te kiezen voor alle iconen zichtbaar. Het zal iets anders heten in Vista. Het geschuif houd je anders en dit door dat wanneer een prog iets doet of wijzigt, het dus ook in die mooie schuifbalk even te voren komt.

grtjs jjw

sorry, misschien niet duidelijk aangegeven: het in- en uitschuiven in het systeemvak is hetgeen ik irritant vind

Zoals jjw dus al zei bij de eigenschappen van je taakbalk het vinkje bij inactieve iconen verbergen weghalen...

rechtsklik op taakbalk ==> eigenschappen ==> notification area (als ie in het nederlands staat heet dit anders, normaal 3de tabblad) ==> hide inactive icons uitvinken ==> ok ==> klaar :p

heb je advies opgevolgd, maar jammer genoeg schuift het systeem vak weer open en dicht. Het pictogram met " hardware veilig verwijderen" verschijnt en verdwijnt en "duwt" het pictogram van toetsenbord opzij...
Instellingen via eigenschappen staan nog zoals je aangaf. wat kan het dan zijn?
ow ja, na ca. 3 minuten houdt het op.

Nou ook voor de eigenschap van een verwijderbaar usb achtig stikje geld het zelfde, natuurlijk moet je er wel wat in hebben zitten op het moment. Dan zie je hem namelijk in je systeem balk staan en kun je de eigenschappen wijzigen.

Je kunt ook kiezen voor een niet winxp utierluit qua start balk, Dan ben je er helemaal van af. Het uiterlijk van je bureaublad wijzigt niet, alleen de start balk en quicktaskbar wordt zoals je het gewend bent van bv win 98 of 2000

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan