Knipperend streepje bij booten

• Onderwerp starter Onderwerp starter LarsL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsL

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Hallo allemaal,
Ik heb allerlei dingen al geprobeerd maar ik kom niet verder.
Ik heb mijn C:\ schijf geformatteerd en opnieuw windows 7 geinstalleerd omdat er een virus op zat. Ik dacht dus dat die verwijderd was maar toen ik mijn pc opstartte kwam ik in een zwart scherm bij windows en kon ik niks meer en in Ctrl+Alt+Del kon ik nog wel komen maar geen cmd starten etc, in veilige modus echter nog wel.
Na de installatie kwam ik bij een zwart scherm na het MSI scherm van het opstarten van het BIOS en kwam ik dus een knipperend wit streepje tegen, kortom het systeem wil niet opstarten. Ik heb niet het idee dat het mijn hardware is omdat ik met een Linux live-cd nog alles kon, zoals dingen van mijn schijf veiligstellen etc.
Alleen ik wil het liefst niet alle partities formatteren (D en E) want daar staan nog belangrijke bestanden op die ik liever wil houden, BartPE cd's hebben bij mij nooit gewerkt, de Linux live cd had wel usb support maar ondersteunde weer mijn externe NTFS harde schijf niet.
Wel mijn usb stick waar ik dus enkele bestanden van C:\ voor het formatteren op heb veilig gesteld. Ik weet dus niet wat het kan zijn en heb W7 al 3x opnieuw geinstalleerd, ik ben nu bezig met een memtest vanaf een bootcd maar ben eigenlijk ten einde raad.

Heeft iemand misschien de oplossing? (Heb alle hardware ook al losgekoppeld bij het installeren etc.)

Alvast bedankt voor de aandacht:thumb:,
LarsL.

Laatst bewerkt:
Snap er niks van, heeft dan echt niemand een idee? :(

hoi lars!
ik had ook een keer zo'n probleem. nadat ik een recovery disc had gemaakt, (of je kan gwoon je installatie cd erin doen, deed hij het weer. dus kiezen voor repair my computer, en dan opnieuw pstarten als hij klaar is. als het goed is zou hij het dan moeten doen

Dankjewel, heb het gelukkig kunnen repareren door mijn partitietabel te verwijderen (na backup met BartPE die eindelijk een keer wel lukte om te maken).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan