'Knipperende' internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

IvanX

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2004
Sinds een paar dagen heb ik erg last van een internetverbinding die niet op ieder moment even snel is. Het ene moment vliegt de site die ik wil zien zo op het scherm, en het andere moment is het werkelijk een paar minuten wachten. Ook is er soms helemaal geen verbinding, en krijg ik een 'connection was reset' melding. Dan is het weer gewoon even wachten, refreshen en ik heb weer een supersnelle verbinding.

Ik heb de router al gereset, het modem gereset en al mijn instellingen nagelopen, maar niks helpt.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Moet nog even vermelden dat mijn ouders op hun pc hetzelfde hebben, ook soms wel en soms niet verbinding. En ook lijkt het erop dat de momenten dat er géén verbinding is steeds meer en langer worden als ik mijn pc langer aan heb staan.

Mijn ouders hebben op hun pc hetzelfde probleem heb ik gemerkt. Zij zitten op dezelfde router als ik.

Als ik de router reset (3 minuten de stroom eraf) en weer insteek heb ik voor korte tijd (5 minuten ofzo) echt een turbo-verbinding, werkelijk supersnel. Dan loopt het langzaam weer af tot uiteindelijk helemaal geen pagina meer wil laden. Het lijkt alsof de verbinding 'vol' loopt en op een gegeven moment dichtgeslibt is of iets dergelijks.

Iemand een idee?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan