knipperende lampjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
ik heb een probleem met de xbox 360
als ik hem aanzet dan gaan er rondom de aan/uit knop 3 rode lampjes branden,
behalve de rechts bovenste. hij start niet want ik heb geen beeld..... heb alle kabels nagekeken...... als iemand het weet:)

groetjes luuk
:o

heb geprobeerd om alle kabels los te koppelen, ook de wandcontactdoos, en heb de xbox daarna rechtstreeks aangesloten op een wandcontactdoos. Helaas is het probleem hiermee niet verholpen! Wat nu......???:evil:

Opsturen naar Microsoft. Elke 360 heeft 3 jaar garantie hiervoor.

Dit is vervelend om te horen, inderdaad is dit het beruchte Circle of Death. Ik ben nu met mijn 3e box bezig. Ik hoop dat dit lot jou wordt bespaard. Over het algemeen ben je de 360 tussen de 10 en 15 dagen kwijt.

Als je de Xbox helpdesk belt (0800 023 3894) zullen ze je diverse vragen stellen (hoe die staat, of er zaken op staan etc). Wat wel netjes is dat ze een koerier aansturen, je krijgt per mail 2 links die je moet uitprinten, bel de UPS en ze komen hem halen. Hou alles thuis, harde schijf etc.

Koop bij het postkantoor een doos waar hij inpast.... anders heb ik hier nog wel de doos waar mijn 3e xbox mee is gebracht vanuit Duitsland waar hij is gerepareerd.

Sterkte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan