Knipperende Underscore (streep) bij het booten / opstarten van de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

miicker

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
Hallo,

Ik heb een pc van iemand die ik ken die ik probeerde te maken, deze pc kon geen verbinding maken met een netwerk, waar andere pc's wel verbinding mee konden maken (WLAN) via een lan kabel werkte het trouwens wel. Het gaat om een notebook.

Toen dacht ik ik ga Windows 7 installeren (er zat Vista op), even uitgelegd: er zijn 3 partities, eentje gereserveerd door acer, partitie C en D, op C stond vista. Ik ging op D 7 installeren. Toen ik dit had gedaan kreeg ik alleen het scherm om het boot menu (de setup) in te gaan ''press F2 to enter setup''. Dan staat er heel even prepare to boot OS, zoals normaal. En dan komt er alleen nog maar een wit knipperende underscore ( _ ) links boven in beeld met een zwarte achtergrond. Toen ben ik via de CD van windows 7 opgestart en heb schijf D geformatteerd en het daarop opnieuw geinstalleerd. Alles ging goed, ik kreeg ook opties om voorkeurnetwerk, vervolgens reboot, preparing for first use, weer reboot (zoals normaal) en vervolgens kreeg je dat met de underscore weer. Toen heb ik schijf D weer geformatteerd, en het over C heen gezet zonder die te formatteren waardoor er een map gecreerd word ''Windows old''. En dat heeft ook niet gewerkt wat nu...

Ik dacht dat het misschien een virus was, en heb de pc geboot DMV Norton Bootable Recovery Tool, laten scannen, rond de 300.000 bestanden maar niets bleek geinfecteerd te zijn.

System bios version: V1.42
VGA bios version: Intel V1518

PC: Acer Aspire 5215

Probeer windows 7 32 bit te installeren. Pc heeft 1GB RAM, 120 GB HDD,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan