Hoi
Ik heb wat hulp nodig.
Bij een aantal spellen (vooral oudere) heb ik een knipperend beeld.
Het is meestal niet het hele beeld, maar vaak de "menus" rondom het beeld.
Bijv bij gangsters 2 waar je je gangsters enzo selecteert, knippert. Het "actie" gebied waar je op klikt en speelt etc heeft nergens last van.
Ik zal kijken of ik een filmpje kan maken.
Nieuwe drivers enzo maakte niks uit.
zelfs een OS reinstall maakte niks uit.
Ik heb dit probleem al een tijdje met xp vista en nu ook bij seven.
Temperatuur is het volgens mij ook niet omdat hij het al gelijk bij het opstarten van het spel doet (new game/load game etc menu) en bij bijv overlord 2 heb ik nergens last van.
Ik heb een beetje het id dat het aan mijn video kaart ligt.
ik heb een radeon hd4870 x2 en ik heb van de week de spellen zonder probleem gespeelt op een andere computer met een gewone hd 4870.
Misschien dat de oudere spellen en dual core niet samen gaan?
Ik hoop dat het ergens aan mijn instellingen ligt want ik zou graag nog gangsters of shogun etc kunnen spelen.
Mvg Tom
Ik heb wat hulp nodig.
Bij een aantal spellen (vooral oudere) heb ik een knipperend beeld.
Het is meestal niet het hele beeld, maar vaak de "menus" rondom het beeld.
Bijv bij gangsters 2 waar je je gangsters enzo selecteert, knippert. Het "actie" gebied waar je op klikt en speelt etc heeft nergens last van.
Ik zal kijken of ik een filmpje kan maken.
Nieuwe drivers enzo maakte niks uit.
zelfs een OS reinstall maakte niks uit.
Ik heb dit probleem al een tijdje met xp vista en nu ook bij seven.
Temperatuur is het volgens mij ook niet omdat hij het al gelijk bij het opstarten van het spel doet (new game/load game etc menu) en bij bijv overlord 2 heb ik nergens last van.
Ik heb een beetje het id dat het aan mijn video kaart ligt.
ik heb een radeon hd4870 x2 en ik heb van de week de spellen zonder probleem gespeelt op een andere computer met een gewone hd 4870.
Misschien dat de oudere spellen en dual core niet samen gaan?
Ik hoop dat het ergens aan mijn instellingen ligt want ik zou graag nog gangsters of shogun etc kunnen spelen.
Mvg Tom