knipperlicht relatie met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

j0landa

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
Berichten
5
ik heb een probleem met mijn netwerk ..
Alles is draadloos eerder deed alles het en nu niet meer .
Het probleem is dat ik er steeds eraf gegooid wordt dan wel internet dan niet zo gaat dat telkens en niet 3 keer maar zeker om de minuut wordt er gek van
Ik heb al een beetje hier rond gekeken en heb dus ook het sevicepakket 2 geinstaleerd maar nog steeds het probleem..
Mijn router is van het merk linksys WRT 54G en de kaart die ik in de pc heb is een asus WL138G.
Boven heb ik ook een pc staan en die loopt als een trein ...
WIE OOOO WIE KAN ME HELPEN...
 
Hoi jOlanda
Krijg je mischien een foutmelding als je internet eruit valt?
kun je die als je het krijgt even typen hier.
 
hij zegt dan wirless coneccetion unavialebal..meer niet rechtsonderin ..
 
Is de plek van een of meerdere apparaten gewijzigd? (afstand te groot, muren en/of plafonds die dwars liggen)
Is er een nieuw elektrisch apparaat in de buurt gezet? (interferentie met het signaal van de wirelessapparatuur, misschien heeft één van je buren iets dat een sterk signaal uitzendt)
 
er is wel wat veranderd hier ..een andere daarlose telefoon maar die heb ik uit gehad dus de stekker eruit ..we hebben een alarm in het huis ook uitgezet de draad uit de stekker doos gedaan ...en verder hebben we niets anders dan anders ..ik heb zelf de bleutooth stik er uit gehaald maar nog steeds die melding...
Vanavond probeer ik de pc die boven staat naar beneden te zetten en kijken wat die doet ...
Ik snep er niets meer van:evil:
 
Kijk ook of je draadloze adapter ingesteld staat op een vaste snelheid of op AUTO. Bij een vaste snelheid wordt de verbinding verbroken als deze de ingestelde snelheid niet kan realiseren. Probeer het eens met een lagere vaste snelheid of met AUTO.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan