Knipperrende taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Ik heb de taakbalk op automatisch verbergen staan, dat vindt ik prettig werken maar als een programma de aandacht vracht begint dat te knipperen en blijft dus de taakbal weer zichtbaar staan. Kun je dit ergens aan en of uit zetten of instellen.
Ik draai met Win XP pro.

grtjs jjw
 
Niemand enig idee?? jammer want het is echt irritant.
 
Ik kan het zo gauw niet zeggen. Miss kan er in het register wat worden aangepast. Maar dan zou ik thuis even moeten kijken, en wat na moeten slaan.
Ik geef volgende week nog een reactie. Ok?
 
Tja het zal zeker een register verandering zijn, de Tweakxp progs doen dat ook zo maar die zetten het helaas niet uit, ik heb al eens zitten neusen in het register maar kwam het helaas niet tegen. Maar ik wacht geduldig af.

Dankje alvast.
 
Kan helemaal niets voor je vinden!! Helaas!
Zelf gebruik ik een andere shell (startbalk ed) hierbij kan ik dat wel instellen. Hier moet je wel ff aan wennen :) Maar als j 't echt wilt, dan kan k 'm wel ff doorsturen.
 
Ja hoor mag jij....wil je we even vertellen hoe ik het ook weer weg krijg als het me niet bevalt?

grtjs jjw
 
Je kan het er gewoon overheen draaien, daarna hoef je pas te beslissen of je 't neemt. Ook kan je het helemaal zelf aanpassen :)
 
Als je het wilt toezenden....graag.
 
En ik denk dat ik het toch wel gevonden heb in het register, was nu een test omgeving aan het maken zodat ik het kan uitproberen.
Ik duik wel zo mn bed in, moet morgen weer werken...

Alvast dank.
 
Dankje BigBoy, deze PowerToy had ik al geinstaleerd maar helaas is dit niet afdoende. Als ik de vink weg haal en ik herstart om het register in te laten lezen is de vink weer terug in de aplicatie en voordat ik dat bekijk en ik check of het werkt wordt ik ook teleur gesteld.
Maakt niet uit, kom er vanzelf achter in het register waar dit wordt bestuurd.

Toch bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan