Knoeien met aan en afmelden draadloze verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter tom1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Ls, vooropgesteld dat ik nog geen ervaren gebruiker ben van mint 13. Wie kan mij met het volgende een stap verder helpen. Na het opstarten van min wordt verbinding gezocht met mijn draadloze netwerk. Na enige tijd verschijnt een melding wireless netwerk disconnected. Dan begint vervolgens weer de procedure van netwerk zoeken en moet ik de code voor bloggen invoeren. Intussen ploept op het scherm een melding op van een netwerk in de buurt en wordt daarvoor gevraagd om het wachtwoord in te voeren. Dat gaat pas weg na het aan klikken van cancelen . Intussen herhaalt zich de schets van mijn netwerk. Doe ik niks dan vult de taakbalk zich met meldingen van al die gevraagd acties. Doe ik wel wat dan komt er geen verbinding tot stand. Roep ik het netwerkoverzicht op dan staat mijn netwerk genoteerd met twee gevulde staafjes, wat dekking genoeg moet geven voor een stabiele verbinding. Wie weet hoe hier een eind aan te krijgen, na twee weken knoeien hiermee. Zonder verbinding heb ik nog geen essentiële updates binnen kunnen halen. Vr grt Tom

Hallo je bent nog geen ervaren gebruiker. Ik ook niet, maar je kunt hier wel erg veel tips en trucs weghalen. Gelijk info voor jezelf en er wat van op steken.

Probeer eens of hier wat tussen staat voor je. Klikje.

Ben je daar op die site dan kun je gelijk naar de home pagina, (thuispagina) Succes. Er staan ook veel linkjes in en ook over internet verbindingen las ik.

Laatst bewerkt:
Zal ik meteen doen. Alvast bedankt.
Wat de afgelopen weken wel door me heen is gegaan: is het wel zo verstandig geweest om xp (doodlopend) eruit te doen en mint 13 erin. Ik heb al klikkend nergens iets gevonden of mint vooral bedoeld is voor gebruikers die er veel lol aan beleven om net als in het dos tijdperk opdrachtregeltjes te tikken Of dat het wel degelijk de bedoeling is dat mint zonder veel poespas net als bij een auto (sleutel omdraaien) het gewoon doet.
Maar wellicht moet ik dat laatste ergens anders in het forum aansnijden. grt ton

Wellicht ten overvloede windows xp wordt niet meer ondersteund. Maar dat terzijde. En ja was het maar allemaal zo makkelijk. Sleutel erin en karren maar.:(

Bij een vraag en pogingen het opgelost te krijgen, hoort een afronding. Welnu, de pagina met tien tips om Linux mint in de goede vorm te gieten had ik al eerder doorgenomen om het probleem van het aan en afmelden , ( zoals eerder beschreven) op te lossen. Via andere wegen is er ook niet uit te komen. Het slurpt zoveel tijd op dat ermee ben gestopt. Ik dank manamana voor de adviezen om de zaak vlot et trekken en sluit de vraag.

Oh, dat is jammer in ieder geval wel geprobeerd te helpen. En jammer dat het niet lukte. Jij ook bedankt voor de terug koppeling. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan