Knop aanmaken AutoCad

• Onderwerp starter Onderwerp starter yaryd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yaryd

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Beste iedereen,

Mijn programma in VBA is nog niet volledig klaar, maar dat zal niet lang meer duren. nu zat ik al met een volgend vraagje;

Hoe maak ik in AutoCad een knop aan die, als men erop drukt mijn programma geladen wordt en mijn invulvenster verschijnt op het scherm?

Ik weet dat je een sybool moet aanmaken enzo en een link leggen naar uw programma, maar weet niet meer hoe ik dit juist moet realiseren.

Met vriendelijke groet

Yaryd

Hej,

je doet dit allemaal via u cui. links onder bij u command list maak je als eerste een nieuw command aan. en geef deze de naam xxxx. Hierna vul je u properties in en bij macro heb ik een voorbeeld van dat ik zelf heb : ^C^C-vbarun;onderkast.dvb!onderkasttab.onderkasttab

bij eerste verwijs je naar u DVB bestand, volgende verwijs je naar u module en u frm denk ik maar ben er zelf ook niet echt zeker van.

bij mij staat de tekening in BMP als je het moest weten. en hier gewwoon verwijzen naar waar deze tekening staat. tenzij je deze via u cui aanmaakt. maar hier ben ik niet zeker van.

Hoop dat je er iets me bent. laat anders nog iets weten als het werkt.

Mvg

Thomy

yo, ja kzal zeker wa laten weten. als ik tijd heb zal ik het vanmiddag eens uitproberen.

alvast bedankt thomas

Kdenk nu juist aan wat;
kunde da ni ergens vinden via Tools => customize?

Keb al gekeken, ma kvinnet nie echt.

grtz

Kdenk nu juist aan wat;
kunde da ni ergens vinden via Tools => customize?

Keb al gekeken, ma kvinnet nie echt.

grtz

jaa da gaat ook maar is zelfde als ge cui in u comandoregel invuld maar via tools onderaan customize en dan interface.

mvg

thomy

just op cadsite gehoord da AutoCad 2004 da ni accepteert cui in de commandoregel en via ak kijk via tools => customize => "interface" vind ik niet terug.

hej

ja da zou kunnen werk hier met 2008. dus ga u ni echt veel verder kunnen helpen met dit denk.
groetjes

thomy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan