Knop 'Bekijk winkelwagen' aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo,

Ik ben nieuw in website maken en ben bezig met een webshop in Wordpresss.
Ik gebruik daarvoor de Woocommerce plugin.

De shop begint inmiddels al wat te worden en heb wat geexperimenterd met de winkelmand bekijken overslaan. (dat is inmiddels gelukt)

Echter blijft nu na het bestellen van een product wel de knop "bekijk winkelmand" staan. Ik heb die knop wel aan weten te passen dat als je erop klikt direct naar "afrekenen ' gaat.
Ik kan echter nergens vinden hoe ik de tekst op die knop verwijder.
de knop komt tevoorschijn als je dus het artikel in de winkelwagen hebt gedaan op de pagina /products/

Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb al een paar code`s geplakt in de Thema bestand editor.Maar geen van die veranderde de tekst in deze knop.

Als ik erop google zou onderstaande code de oplossing moeten zijn maar die werkt toch niet.
Code:
add_filter( 'woocommerce_product_add_to_cart_text', 
    'woo_custom_product_add_to_cart_text' ); 
  function woo_custom_product_add_to_cart_text() { 
  return __( 'My Cart', 'woocommerce' ); 
}

Bijlagen

• winkelwagen.png
    winkelwagen.png
    11,8 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Al in je theme bestanden gekeken?

Hier bedoel je?

Wat zou ik daar moeten bekijken?

Bijlagen

• thema.png
    thema.png
    6,4 KB · Weergaven: 20
Thanks ik heb daar nu verschillende codes in geplakt maar de tekst op mijn button "Bekijk winkelwagen" word maar niet aangepast.
Wel steeds de knop ernaast waarin staat "plaats in winkel wagen" (maar die is juist goed.)

Omdat ik het proces van winkelwagen bekijken heb overgeslagen heb wil ik dus die tekst in kde knop "Bekijk winkelwagen" aanpassen naar "afrekenen"

zo heb ik het nu dus in de functions.php staan.(maar die is dus niet voor de juiste knop)

Bijlagen

• functions.php.png
    functions.php.png
    50,4 KB · Weergaven: 20
  • winkelwagen.png