Knop draadloos netwerk werkt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter msx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

msx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een medion laptop 97500. Aan de rechterkant zit een knopje om draadloos internet in te schakelen en uit te schakelen. Ik had gister het knopje uit gedaan maar sindsdien krijg ik hem niet meer aan. Ik heb van alles geprobeerd en ik baal hier behoorlijk van. Is er misschien een andere oplossing zodat ik toch op draadlozen netwerken kan? Misschien dat er een sneltoetst is voor deze type laptop. Of misschien een andere oplossing..??

Héél erg bedankt in ieder geval.

Ik heb dit zelf ook wel eens gehad, toen ik windows 7 op mijn laptop zette. Toen werkte die knop ook niet. Ik heb toen de hotkey driver opnieuw geinstalleerd ( voor die fn toetsen). Toen werkte het weer.
Of het kan een los contactje zijn in de knop zelf.

Ik heb zelf gewoon nog windows xp erop staan. Waar kan ik die hotkey driver (opnieuw) installeren? & dan doet het knopje weer of..?

Als goed is is er een cd bij de laptop gekomen daar staan de drivers op. Anders kun je altijd nog een driver op het internet downloaden.
Hier is de link waar je medion drivers kan downloaden, daarvoor zul je misschien wel type nummer invoeren of serie nummer.
http://www1.medion.de/downloads/?lang=uk

succes

ik heb deze kunnen downloaden. WLAN Driver P 8610/E 8410
(Azurewave NE-771H)
Win Vista 32bit/Win Vista 64bit
06.07.2009 - Version: 7.6.0.237

Ik heb op uitvoeren gedrukt en ik heb hem ook opgeslage. Er komt dan te staan ;

Click on 'extract' to extract all files from this archive to the specified folder.
Folder;
C;\Medion
dan druk ik op extract en dan doet het knopje het alsnog niet.

HELP???

waarschijnlijk doet het draadloos internet wel, maar de computer weet niet dat het knopje daar zit. Je zult zoiets als akt driver, function key driver of hotkey driver hebben. Dat is de driver voor de knoppen die niet op het toetsen bord zitten, maar aan de zeikant of voorkant van de laptop. Waarschijnlijk ook de knop voor aan zetten van het draadloze internet. Somigen doen het standaard al en somige niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan