• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Knop husselen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lex1972

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Klinkt raar maar ik speel wekelijks een toernooi met meestal dezelfde spelers.

Nu wil ik in een excel sheet een knop hebben met als functie het doorelkaar husselen
van de spelers zodat ik zelf niet elke keer een andere volgorde hoef in te vullen.

Ter verduidelijking heb ik er even een voorbeeldje aan toegevoegd.

Bijlagen

Hartstikke bedankt precies wat ik zoek , alleen vraag ik me nu af hoe ik deze in mijn schema krijg:rolleyes:

En ik heb deze voor je,

Omdat in bijde voorgaande oplossingen steeds, een of twee dezelfde spelers tegen elkaar moeten spelen.

Gr Justes

Bijlagen

Voor VBA-code hierover, zie tevens op mijn site, dan Excel, dan VBA-code, dan "Van plaats verwisselen".

Wigi

spelschema

Hallo Lex,

Het volledige spelschema voor 8 personen.

Gr Justes

Bijlagen

Voor VBA-code hierover, zie tevens op mijn site, dan Excel, dan VBA-code, dan "Van plaats verwisselen".

Wigi

Hoi

Justes heeft mij gemaild met de - terechte - opmerking dat mijn code niet zorgt voor wedstrijden. Dat is ook niet de bedoeling van de code. Ik wilde enkel een linkje geven naar mijn code, met de bedoeling dat die vervolgens nog wat aangepast zou worden tot je wel wedstrijden hebt.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan