• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

knop in werkbalk, macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexander86

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Berichten
83
Hallo,

een vraagje ivm een aangemaakte knop in een werkbalk, gekoppeld aan een macro.

Vroeger had ik eens in VBA in een bepaald bestand een macro geschreven om een rij bij te voegen, maar hierbij veranderen er dan nog enkele zaken in het excel blad.

wanneer ik dus een nieuw excel bestand open staat deze knop nog altijd in die werkbalk (dit is goed zo), maar wanneer ik deze knop dan nog eens wil gebruiken in dat nieuw bestand geeft hij een fout. dit waarschijnlijk wel omdat die macro die eraan vasthangt is toegewezen aan een bepaald bestand.

nu zou graag deze knop willen gebruiken voor gelijk welk excel bestand, niet meer alleen voor dat eerder aangemaakte bestand. is dit mogelijk ?

welke aanpassingen zouden er dan moeten gebeuren ?

Mvg, Alexander
 
yoow,

bedankt om te reageren wigi, maar het was eignelijk voor een collega van mij en het is nu niet meer nodig ...

ik had het niet helemaal juist uitgelegd, er was geen foutmelding, het is gewoon wanneer je de knop gebruikt dat hij dat eerder aangemaakt bestand opent en dan van daaruit de macro afloopt ..., de bedoeling is dus dat hij dat bestand niet altijd opent ...

excuseer voor het storen ...

moest je nu toch nog een pasklaar antwoord hebben mag je dit altijd wel geven , maar het is nieet echt meer nodig.

toch bedant

Alexander
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan