Twanno5483
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2009
Hoi allemaal,
Ik heb een knopje gemaakt op mijn Formulier, die aan de hand van een waarde in een keuzelijst een record in een andere formulier opent.
Ik heb dit als code in VBA ingevoerd voor die knop.
De knop is PCgegevens.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb dit uit een of ander voorbeelddatabase gehaald waar dit wel werkt. Maar om een of andere reden blijft hij bij mij om een parameterwaarde vragen.
Zodra ik de waarde invoer wat ik al in mijn keuzelijst heb staan, krijg ik wel mijn gewenste record in het gewenste formulier.
Wat mis ik hier......
Vriendelijk bedankt.
Twan
Ik heb een knopje gemaakt op mijn Formulier, die aan de hand van een waarde in een keuzelijst een record in een andere formulier opent.
Ik heb dit als code in VBA ingevoerd voor die knop.
De knop is PCgegevens.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Code:
Private Sub PCgegevens_Click()
If Not IsNull(Me.Select_computernaam) Then DoCmd.OpenForm "F_PCgegevens", , , "PC_Computernaam=" & Me.Select_computernaam
Exit_voorraad_Click:
Exit Sub
Err_voorraad_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_voorraad_Click
End Sub
Ik heb dit uit een of ander voorbeelddatabase gehaald waar dit wel werkt. Maar om een of andere reden blijft hij bij mij om een parameterwaarde vragen.
Zodra ik de waarde invoer wat ik al in mijn keuzelijst heb staan, krijg ik wel mijn gewenste record in het gewenste formulier.
Wat mis ik hier......
Vriendelijk bedankt.
Twan
Laatst bewerkt door een moderator: