• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

knop na klikken niet selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartdeboer87

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
goedemiddag

ik heb deze code

Sub Knop106_BijKlikken()

End Sub

Sub materiaalweergeven()
'
' materiaalweergeven Macro
' De macro is opgenomen op 28-9-2006 door b.deboer.
'

'
ActiveSheet.Unprotect
Application.Goto Reference:="materiaal"
Selection.EntireColumn.Hidden = True
ActiveSheet.Shapes("Button 109").Select
Selection.OnAction = "materiaalverbergen"

End Sub
Sub materiaalverbergen()
'
' materiaalweergeven Macro
' De macro is opgenomen op 28-9-2006 door b.deboer.
'

'
Application.Goto Reference:="materiaal"
Selection.EntireColumn.Hidden = False
ActiveSheet.Shapes("Button 109").Select
Selection.OnAction = "materiaalweergeven"

End Sub

k heb even een macro gemaakt voor mijn bedoeling, het werkt ook goed, ik heb het bereik, een naam gegeven "materiaal"
alleen elke keer als ik de knop selecteer (aanklik) en daarna weer wil aanklikken ben ik eigelijk de tekst aan het bewerken.
ik wil graag dat ik als ik er op klik dat ik de cellen te zien krijg, en zoniet, direct weer kan klikken zonder dat ik eerst een andere cel moet selecteren, om uit het tekstbewerken te komen.

is hier een code voor, met blad beveiligen wil het ook niet,(dan kan ik niet bij "materiaal") teminste zover ik weet.

bvd

B. de Boer

ik heb even een macro gemaakt voor mijn bedoeling, het werkt ook goed, ik heb het bereik, een naam gegeven "materiaal"
alleen elke keer als ik de knop selecteer (aanklik) en daarna weer wil aanklikken ben ik eigelijk de tekst aan het bewerken.
ik wil graag dat ik als ik er op klik dat ik de cellen te zien krijg, en zoniet, direct weer kan klikken zonder dat ik eerst een andere cel moet selecteren, om uit het tekstbewerken te komen.

is hier een code voor, met blad beveiligen wil het ook niet,(dan kan ik niet bij "materiaal") teminste zover ik weet.

bvd

B. de Boer

Staat, op de werkbalk Visual Basic, de liniaal aangeklikt? Indien ja, klik die uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan