Hallo,
Ik wil een excel sheet maken met klantgegevens per project en daarbij per klant een werkblad maken waarin ik opmerkingen kan uitwerken etc. Daarnaast wil ik 1 hoofdblad met wat algemene gegevens.
Nu wil ik een invoerveld maken waardoor ik nieuwe rijen en tabbladen aan kan maken.
Dus ik heb een hoofdblad met 1 rij, 'rij x', met formules, en daarin zit een koppeling naar 'tabblad x' met een bepaalde opmaak.
Dus bijvoorbeeld als ik een nieuw project heb met 20 klanten, dat ik dan in het veld '20' invoer en dat dan automatisch 'rij x' 20 keer gekopieerd word en daarbij ook 20 keer 'tabblad x' word aangemaakt. Het zou het mooist zijn als de rijen dan ook gelijk gekoppeld zijn aan de tabbladen.
Alvast bedankt,
Jeroen
Ik wil een excel sheet maken met klantgegevens per project en daarbij per klant een werkblad maken waarin ik opmerkingen kan uitwerken etc. Daarnaast wil ik 1 hoofdblad met wat algemene gegevens.
Nu wil ik een invoerveld maken waardoor ik nieuwe rijen en tabbladen aan kan maken.
Dus ik heb een hoofdblad met 1 rij, 'rij x', met formules, en daarin zit een koppeling naar 'tabblad x' met een bepaalde opmaak.
Dus bijvoorbeeld als ik een nieuw project heb met 20 klanten, dat ik dan in het veld '20' invoer en dat dan automatisch 'rij x' 20 keer gekopieerd word en daarbij ook 20 keer 'tabblad x' word aangemaakt. Het zou het mooist zijn als de rijen dan ook gelijk gekoppeld zijn aan de tabbladen.
Alvast bedankt,
Jeroen