knop toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo allemaal,
Ik heb op mijn SMF, tinyportal geïnstaleert. Maar nu kan ik niet van de startpagina(tinyportal) naar het forum! Die knop bestaat gewoon niet! Nu heb ik ergens anders gelezen dat ik in index.template van default thema een knop erbij moet maken. Maar ik heb geen idee waar, hoe, en met welke code? Kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen?
Dit is me forum dan kan je zien wat niet klopt: http://parkieten.freehostia.com/SMF/index.php

Groetjes Josephine

Laatst bewerkt:
Heb je er al mee gerommelt? Ik zie namelijk 2x forum in het menu voorkomen en ook 2x een minus-icoontje.

Wanneer ik gewoon op forum klik in het menu onder de news-ticker krijg ik het forum in het midden te zien :(

Nee ik heb er helemaal niks aan gedaan! ben veel te bang dat ik iets fout doe!!!!

Laatst bewerkt:
met nieuwticker bedoel je die balk: NIEUWS: het werkt!
Toch?

Daaronder staat helemaal geen knop forum!

Ja dat bedoel ik, en daar staat inderdaad niet een knop forum maar zelfs 2 :rolleyes:

attachment.php

Bijlagen

• smfforum.JPG
    smfforum.JPG
    22,7 KB · Weergaven: 39
ik zie dat als ik uitlog dat ik dan hetzelfde beeld als jou heb!!!
Hier een printscreen van hoe ik het zie:
forumscreenkr5.png

Weet iemand wat ik hieraan kan doen???

Ik had het tinyportal eerst geïnstaleert op een host van freehostia.com. Nu heb ik het op me echte forum uitgeprobeerd van 1111mb.com en nu krijg ik deze melding:
Sorry, je PHP-configuratie biedt geen ondersteuning voor zlib. Zonder dit kan het pakketbeheer niet werken. Neem contact op met je provider voor meer informatie.

Ondertussen heb ik een betaald domein en heb ik me forum geinstaleert. Daarna de nederlandse versie en daarna tinyportal. Maar het werkt nog steeds niet! Ik heb precies hetzelfde! Weer geen forum knop:evil: Hoe moet ik dit nu doen????

Heb je ook wat links van sites waar je deze software vandaan hebt? Dan kan ik wel even kijken of het hier ook hetzelfde is, en zo niet evt wat wijzigingen aanbrengen...

En die portal?

Ik kreeg een mail daarin stond of me vraag beantwoord is. Als dat niet zo was moest ik een berichtje plaatsen. Bij deze...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan