knop verzenden en ontvangen verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

123jootje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Na een systeemherstel is de knop verzenden en ontvangen verdwenen. Hoe kan ik die terugzetten?

Wanneer je op je toolbar klikt met je rechtermuisknop, kun je hem dan aanpassen?
Daar kun je normaal gesproken de knoppen die je wilt hebben weghalen dan wel terugplaatsen.

Hoi,

-
Ga naar het menu Beeld>>werkbalken>> en kijk of er een vinkje staat voor :standaard
zoniet vink het aan en je knop(pen) zijn terug.

oplossing 2:

Ga naar het menu Beeld>>werkbalken>>Aanpassen
in de tab"opdrachten" ga je in de linkerkolom naar: standaard , en vervolgens in de rechter naar verzenden/ontvangen klik hier op met linker muisknop en sleep het naar je menu balk en laat los.

Hoi,

-
Ga naar het menu Beeld>>werkbalken>> en kijk of er een vinkje staat voor :standaard
zoniet vink het aan en je knop(pen) zijn terug.

oplossing 2:

Ga naar het menu Beeld>>werkbalken>>Aanpassen
in de tab"opdrachten" ga je in de linkerkolom naar: standaard , en vervolgens in de rechter naar verzenden/ontvangen klik hier op met linker muisknop en sleep het naar je menu balk en laat los.

In de linkerkolom standaard ben ik naar de rechterkolom gegaan echter hier zou verzenden en ontvangen moeten staan maar niet bij mij. Rara

Ok volgende poging (Welke met versie werk je trouwens?)

Ga naar het menu : HELP Hier vind je de uitgeschakelde items.
dit is het even afhankelijk van de versie die je gebruikt
in 2007 staat het gewoon in de lijst maar volgens mij in eerdere versie's onder OVER of About

Staan hier dingen in dan kun je deze weer inschakelen door er op te gaan staan en op de knop inschakelen te drukken.
staat hier ook niets dan kan je een diagnose uitvoeren die het probleem opspoort en als het goed is oplost.

-als dit het niet oplost weet ik het ook niet meer :confused:
PS: maak wel ff een backup van je persoonlijke mappen etz..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan