• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

knop voor invul formulier of aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpgmaas

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
mischien een beetje veel gevraagd, maar ik heb totaal geen kaas gegeten van VB, hoop dat jullie mij kunnen helpen. zie voorbeeld

ik wil graag dat als je op de button klikt je een invul formulier krijgt, met bewerken of nieuw lid. krijg het niet voor elkaar en van vb heb ik al helemaal geen kaas gegeten. het standaard invul formulier krijg ik dat er te veel velden zijn, dus ik begrijp dat dit via vb moet. dus als je een nieuw lid toevoegd dat er een kruisje in het veld komt te staan of als je deze bewerkt dat hij hem weghaald of toevoegd. de verenigingen staan er al het gaat om ongeveer 200 leden maximaal
Ook knop als iemand verwijderd wordt met als verplicht veld bijzonderheden en dat de bestaande gegevens verplaats worden naar de tab verwijderd

Bijlagen

Hierbij het bestand met userforms.
Ik hoop dat het je zal bevallen.
Als er nog wijzigingen op moeten plaatsvinden zou ik zeggen: probeer eens wat, verdiep je erin etc. Dat is de beste manier op het te leren

Bijlagen

Hierbij het bestand met userforms.
Ik hoop dat het je zal bevallen.
Als er nog wijzigingen op moeten plaatsvinden zou ik zeggen: probeer eens wat, verdiep je erin etc. Dat is de beste manier op het te leren

super bedankt dit is wat ik zoek, nu heb ik de basis om er verder mee te stoeien

groet JP

super bedankt dit is wat ik zoek, nu heb ik de basis om er verder mee te stoeien

groet JP

Misschien ietsje te veel gevraagd maar ik vraag het toch, ik probeer nu een tab aan te maken van gewijzigd, dus met andere woorden als hij wat wijzigd, dat deze dat ook wegschrijft in de tab gewijzigd, dus eerst het oude en dan de nieuwe aanpassingen, net zoals verwijderd, maar ik blijf een fout melding krijgen, het schrijft wel weg maar het kopieerd niet, met andere woorden eerst het oude kopieren en dan het nieuwe in de tab geweizigd, zodat je altijd kan zien wat er aangepast is, en als dat niet kan pech, ik heb hier al zo een hoop aan. thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan