knop voor verborgen pictogrammen op taakbalk weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krammie49

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Berichten
25
Ik heb Windows 7 ultimate geïnstalleerd. Het lukt mij niet om de "knop" voor verborgen pictogrammen op de taakbalk weer te geven/te activeren/zichtbaar te maken. Waar kan ik deze optie vinden?
 
Die ga je ook niet vinden.

Die komt vanzelf in beeld, maar niet eerder dan wanneer er meer pictogrammen zijn dan het balkje aankan, m.a.w. pas als je meer progjes hebt geïnstalleerd, zal deze terugkomen.
 
Er staan al 9 pictogrammen in de taakbalk. Bij een andere PC staan slechts 6 pictogrammen en daar is de knop wel zichtbaar?
 
Hoi,

Misschien heb ik voor je een oplossing.

Rechtsklik op de klok > Selecteer "Meldingspictogrammen aanpassen" > vink "Alle systeemvakpictogrammen weergeven" uit.

Dan kan je per programma met zo'n pictogram in of uitschakelen door te kiezen voor de volgende opties:

Meldingen en pictogram weergeven =
Meldingen worden weergegeven en het pictogram is altijd zichtbaar als het actief is.

Pictogram verbergen, meldingen weergeven =
Meldingen worden weergegeven als het programma actief is, maar het pictogram wordt weergegeven in het venstertje met verborgen pictogrammen.

Pictogram en meldingen verbergen =
Meldingen worden niet weergegeven en het pictogram is niet zichtbaar als het actief is, ook niet in verborgen pictogrammen.

Vriendelijke groet,
xp2
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, deze optie is gelijk aan het witte pijltje, maar ik vind het zo vreemd dat dit pijltje op de PC wel zichtbaar is maar op de laptop niet?
 
Geloof mij nou, het pijltje komt vanzelf, het kan een dag, een week of twee weken duren, maar het kómt terug.
 
Er kunnen twee oorzaken zijn dat je de pictogrammen niet ziet.

Oorzaak 1: Er zijn inderdaad, zoals Lange Pier al zei geen verborgen pictogrammen

Oorzaak2: of je hebt "alle systeemvak-pictogrammen weergeven" aangevinkt.
Controleer dit maar eens...

Groeten, xp2
 
Het is inderdaad zoals lange pier zegt, er waren nog geen verborgen pictogrammen geselecteerd. Nu ik een paar pictogrammen heb verborgen wordt het pijltje zichtbaar. Bedankt voor jullie hulp

Krammie
 
Tja, ik geloof dat een kleine 120 seconden nadat je je oorspronkelijke vraag stelde, dit ook werd geopperd. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan