Knop "vorige" werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjedde

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2002
Sinds een paar dagen zijn de knoppen "vorige" en "volgende" niet meer opgelicht in mijn internet explorer. Deze zijn dus ook niet meer te gebruiken.
Dit is ontzettend lastig, omdat je iedere keer opnieuw adres moet intypen om naar hoofdpagina te gaan.
Ik gebruik Windows Xp SP2 en IE 6

Kan iemand helpen om dit op te lossen?

probeer is een update van je IE. Het kan ook met spyware ed te maken hebben.

Overigens kan je met de "backspace" op je toetsenbord ook terug!

Heb met de virusscanner geen virussen gevonden en ook gescand op spyware zonder resultaat.
Ook in mijn gewone werkbalken van Windows verkenner, Deze Computer etc. werken de knoppen vorige en volgende niet meer. Dus eigenlijk in alle mappen werkt dit niet meer, ook niet met backspace.
Begin me toch af te vragen of dit geen instelling is toevallig?

Kan iemand me verder helpen?

Probeer ´ns:

Extra/Internetopties/Geavanceerd: Standaardinstellingen herstellen

Heb de standaardinstellingen hersteld, maar nog lichten de knoppen niet groen op als ik naar andere pagina surf of in een map naar andere locatie ga.

Vind het heel vreemd.

Ga ´ns met je cursor naast de Helpfunctie staan, rechtsklikken en vink dan het vakje: standaardknoppen aan.

Heb de standaardknoppen aangevinkt, dan verandert er niks, had de knoppen er allemaal al staan. Probleem is alleen dat ze niet oplichten wanneer dat wel zou moeten.

Probeer eens de knoppen opnieuw toe te voegen met
beeld/werkbalken/aanpassen en voeg dan de knoppen vorige en volgende opnieuw (evt eerst verwijderen) weer toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan