MJJBROEKHUI
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jun 2001
Ik heb formulier A met alle ordernummers en als ik een ordernummer selecteer wil ik de details van de order in het orderformulier B openen.
Dit is allemaal geen probleem, maar het gedetaillleerde orderformulier B bevat een knop X met diverse commando's. Deze knop X mag niet zichtbaar zijn als ik orderformulier B openen via formulier A. Als ik formulier B open via een andere formulier moet deze knop X wel zichtbaar zijn.
Ingeval Knop X niet zichtbaar moet Knop Y wel zichtbaar zijn.
Ik heb dit geprobeerd op te lossen met volgende VBA code bij OnCurrent.
If Forms![FormulierB].Visible = True Then
[KnopX].Visible = False
[KnopY].Visible = True
Else
[KnopX].Visible = True
[KnopY].Visible = False
End If
Dit commando werkt goed als Formulier B daadwerkelijk open is. Knop X niet zichtbaar en Knop Y wel, maar als Formulier B niet open is krijg ik een VBA foutmelding "End" of "Debug".
Ik heb het ook geprobeerd met IsOpen en IsLoaded, maar dit werkt niet.
Wie kan mij helpen?
Alvast dank!
Marco
Dit is allemaal geen probleem, maar het gedetaillleerde orderformulier B bevat een knop X met diverse commando's. Deze knop X mag niet zichtbaar zijn als ik orderformulier B openen via formulier A. Als ik formulier B open via een andere formulier moet deze knop X wel zichtbaar zijn.
Ingeval Knop X niet zichtbaar moet Knop Y wel zichtbaar zijn.
Ik heb dit geprobeerd op te lossen met volgende VBA code bij OnCurrent.
If Forms![FormulierB].Visible = True Then
[KnopX].Visible = False
[KnopY].Visible = True
Else
[KnopX].Visible = True
[KnopY].Visible = False
End If
Dit commando werkt goed als Formulier B daadwerkelijk open is. Knop X niet zichtbaar en Knop Y wel, maar als Formulier B niet open is krijg ik een VBA foutmelding "End" of "Debug".
Ik heb het ook geprobeerd met IsOpen en IsLoaded, maar dit werkt niet.
Wie kan mij helpen?
Alvast dank!
Marco