Knopinfo automatisch laten vullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gregortman

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Beste Mensen,

Het volgende zou mooi zijn: ik heb een keuzelijst met invoervak die gebaseerd is op een tabel (+- 2000,- records) als ik een record kies dan zou het mooi zijn als een aantal gegevens van die gekozen record automatisch in de knopinfo komt te staan zoals bijv adres telefoonnr etc

is dit mogelijk ? het zal wel met veel programmeer werk zijn maar daar kom ik dan wel uit (hopenlijk)

Wie o wie kan mij helpen !!

groet

Gregor

Waarom wil je dat bij de knopinfo? Weet niet of het mogelijk is met meer dan 1 gegeven. Heb wat geëxpirimenteerd. Selecteer iets in de keuzelijst in frmKnopInfo. Ga er vervolgens met de cursor op staan. Zie bijlage:

mvg
Charles

Bijlagen

Knop info

Beste Bakk,

De rede is als volgt: ik heb een polis die afgesloten is bij verzekerings maaschappij X(VZ)
als in dan in een overzicht van een klant naar een bepaalde verzekering die loopt bij VZ a, en ik wil de VZ bellen dan zou het makkelijk zijn als ik gewoon over deze keuzelijst met invoervak heen ga en er komt een tekst venster met adres en telefoon nummer.

Zodoende hoef ik niet andere formulieren te openen etc etc.

Nu staat het telefoonnummer ook wel in de tabel van het keuzelijst met invoervak en kan ik hem al vrijsnel naar voren toveren, het staat alleen een stuk professioneler als dit automatisch naar voren komt .

Op mijn formulieren heb ik geen plek meer om nog een ander veld te plaatsen (ruimte is gewoon weg op !!)

Ik kan je helaas geen klein voorbeeld meesturen aangezien de database nu 41 MB is

groet

gregor

Knop info

Helaas kan ik er niet zoveel mee aangezien ik geen ruimte heb om de gegevens te laten zien, bij form knop info gebeurt er bij mij niets.

Heb je nog een ander idee??

bij voorbaat dank

gregor
:(
Ik heb nog een snapshot bijgevoegd van de situatie hoe ik hem zou willen, de cursor hangt boven de naam vd VZ

Laatst bewerkt:
Knop info

hier dan het bestand

Bijlagen

• naamloos.GIF
    naamloos.GIF
    56,4 KB · Weergaven: 103
Laatst bewerkt:
Als dat je bestand is, dan praat je dus over een access webapplicatie. Daar heb ik helaas geen enkele ervaring mee.

Knop info

Dit is niet mijn database, maar een voorbeeld hoe ik het zou willen, hier heb ik het idee ook vandaan vandaar!

groet

gregor

Met een messagebox misschien of een eigen gemaakt formulier. Ik zal eens wat rondsnuffelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan