Knopje van toetsenbord stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloentje2

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Berichten
271
Hallo

Ik was even wat een het surfen op het web, toen liet plots het bovenste pijltje van mijn laptop toetsenbord los. Kan ik dat lijmen of moet ik naar de winkel(Heb nog 2 maanden garantie)
 
Naar de winkel gaan, niet zelf gaan "prutsen", als je nog garantie hebt.
 
Naar de winkel is een goede tip, echter is de toets niet gewoon losgekomen?

het komt nogal eens voor dat die schaarswitches los schieten, en dan kan je ze simpelweg terugklikken.
Als dat het geval is dan is er dus feitelijk niks "Kapot", dan zit het alleen los.

Ik zou dus eerst even kijken of het niet gewoon losgeschoten is, voordat je de laptop 2-3 weken kwijt bent :)
 
Naar de winkel is een goede tip, echter is de toets niet gewoon losgekomen?

het komt nogal eens voor dat die schaarswitches los schieten, en dan kan je ze simpelweg terugklikken.
Als dat het geval is dan is er dus feitelijk niks "Kapot", dan zit het alleen los.

Ik zou dus eerst even kijken of het niet gewoon losgeschoten is, voordat je de laptop 2-3 weken kwijt bent :)
Ik zal dat maar doen ja, kan ook zijn dat als je hem terugklikt er alsnog achterkomt dat het bruggetje kapot is (ja ik noem het een bruggetje :p)
 
Het was afgebroken - Ik bracht hem naar de winkel en was hem minder dan 10 uur kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan