• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Knoppen die met het werkblad meebewegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mati6n2

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Op webpagina's ben ik dit al tegengekomen, maar gaat dit in excel ook ? :D

Soort meeschuivende knoppen dus.

Mvg :)

Ferenc, toevallig niet in het Nederlands ergens ? :D

Laatst bewerkt:
Ze leggen daar uit dat je een toolbar kan maken met behulp van vba waarop knoppen zijn die jouw macro's aansturen.
Deze toolbar kan je laten opstarten als je je blad opent en laten sluiten bij het sluiten van je document.
Tevens kan je deze toolbar tusesn je andere toolbars laten zetten, maar ook als floating bar, zodat je deze bovenop je blad hebt.

Als je een voorbeeld geeft met wwat je met je menu wil kan ik er wel naar kijken :).

Groet,
Ferenc

Wel ik heb gewoon 6 knoppen die naast elkaar staan met daaraan een formule.

Als ik naar beneden scroll zou ik die knoppen laten meebewegen zodat ik er nog op kan drukken en de formule laten toepassen op de waarden op de volgende pagina

Beste M,

Als je het eenvoudig wilt houden, dan kun je de bovenste regel vastzetten via Vensters - Titelblokkering. Als je daar de knoppe neerzet dan blijven ze ook altijd zichtbaar. Is eenvoudiger dan werken met VBA.

Richard

Dat zal idd misschien de beste optie zijn Richard. Het gedeelte dat blijft staan moet ik ook kunnen aanpassen zeker?

Maar dit moet ik zelf vinden :D

Zo simpel.......................
maar zo heb ik ook weer eens wat bij geleerd :).

Groet,
Ferenc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan