Knoppen op rapport

• Onderwerp starter Onderwerp starter flbos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

flbos

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2004
Op een rapport wil ik graag enkele knoppen gebruiken. Ik vraag me alleen af in welke modus je de knoppen kan gebruiken. In het afdrukvoorbeeld kan dit niet en in de ontwerpweergave natuurlijk ook niet. Ik wil het rapport laten zien op het scherm en dan de mogelijkheid bieden om met een knop het rapport weer te sluiten of om het rapport af te drukken.

Is zoiets mogelijk? Je zou het haast wel zeggen, die knoppen kun je er toch niet voor niets opzetten lijkt me of zie ik dat verkeerd?

Denk niet dat het gaat

Zie tss de haakjes uit de access help :

Opdrachtknop, besturingselement (formulieren)

Met een opdrachtknop op een formulier kunt u een actie of een reeks acties uitvoeren. U kunt bijvoorbeeld een opdrachtknop maken waarmee een ander formulier wordt geopend. Als u wilt dat met een opdrachtknop een bepaalde actie wordt uitgevoerd, schrijft u dan een macro of gebeurtenisprocedure en verbindt u deze met de eigenschap Bij klikken (OnClick) van de knop.

Besturingselement: Symbool:

Opmerking Verwar dit besturingselement niet met het besturingselement Opdrachtknop voor dynamic HTML dat wordt gebruikt op een Data Access-pagina. Zie Opdrachtknop, besturingselement (Data Access-pagina's) voor informatie over het gebruik van het besturingselement Opdrachtknop op een Data Access-pagina.

Aanvullende informatie

U kunt op een opdrachtknop tekst weergeven door de eigenschap Bijschrift (Caption) in te stellen. U kunt een figuur weergeven door de eigenschap Figuur (Picture) in te stellen.

Tip Met de Wizard Opdrachtknop kunt meer dan 30 verschillende soorten opdrachtknoppen maken. Wanneer u de Wizard Opdrachtknop gebruikt, wordt de knop en de gebeurtenisprocedure automatisch voor u gemaakt.

Dus ofwel data access pag maken met webknoppen of menu's gebruiken in rapporten denk ik.

In een rapport kan je géén knoppen gebruiken.Wel op je formulier. Die opent dan je rapport in voorbeeld weergave. Je kan dit dan sluiten door bovenaan op 'sluiten te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan