Knoppen op websites werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Sinds vanmiddag(vanmorgen werkte alles nog goed)
Kan ik op een aantal websites geen knoppen gebruiken of ik krijg een leeg scherm of er gebeurd helemaal niets.
Bij clubs van het net krijg ik wel de home page maar zonder de achtergrond lijk wel ingelogd maar kan dus nergens anders komen.
Ik heb al de raad van Geeske bij "probleem met internert pagina's"geprobeert maar dat helpt dus niet.
De laatste sugestie daar lijkt me niet van toepassing omdat het vanmorgen nog wel goed was en ik niets veranderd heb.
Ik kan dus hier ook geen smilies bij zetten.

Ook mijn scanner (plaatjes) werkt opeens niet of dat er wat mee te maken heeft.?

Kun je systeemherstel niet meer gebruiken of lost dit het probleem niet op?

Heb ik nog niet geprobeerd,morgen is er weer een dag.
Ik laat nog van mij horen

ik heb het toch nog maar even geprobeerd.In veilige modus krijg ik een leeg veld te zien bij systeemherstel
dus dat schiet ook niet echt op het ergste vind ik nog dat ik mijn bankzaken niet kan doen

Hallo,
Ik denk dat, dat niets brengt heb al via de Antivirus club een hijack this log laten controleren zat niets bijzonders in
Ik denk dat ik zo langzamerhand aan een format C toeben.Helaas

Hallo,Geeske,
Ben bang dat het dat niet is heb problemen met clubs van het net o.a deze
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=8456

Kom wel op de site maar kan dan niet verder ook de site ziet er anders uit dan normaal,lijk wel ingelogd te zijn alleen mijn nick staat niet waar die hoort.

Het vervelendste is dat ik niet bij mijn bank kan komen
d.i. de rabobank

Hier hetzelfde kom wel op de site (die ziet er normaal uit) maar als ik dan naar mijn eigen rekening wil kan ik wel alle handelingen uitvoeren tot ik wil inloggen dat werkt dus niet.

Tot gister middag was alles nog oké

Een van de beheerders van de antivirus club had het over dat het een cookieblokker of Popup blokker kon zijn

Er draait hier alleen die van xp en ik heb er gister echt niets bij gezet
Ik hoop nog steeds op een eenvoudige oplossing

Laatst bewerkt:
Hier staat nog een tip op wat betreft de Rabobank, mogelijk heb je er wat aan:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=183769&highlight=rabobank

Leeg je cache nogmaals: Open Internet Explorer en ga naar extra--internetopties. In het menu Tijdelijke Internetbestanden drukt u op de knop "bestanden verwijderen" en sluit af met OK. Draai je soms een popup-blokker? En kijk eens voor die cookies op het tabblad Privacy (ook in IE/Extra/Internet-opties), daar kan je het een en ander regelen.

Had per ongeluk tabblad Beveiliging gepost, moet dus Privacy zijn!

Laatst bewerkt:
Hallo Geeskem,Heb even gedaan wat je voorstelde ivm de rabobank en zag dat bij de info helemaal geen codeersterkte is aangegeven denk dat er iets helemaal mis is en dat heb ik misschien ook wel zelf gedaan.Ik heb nl via mijn computer de tijdelijke bestanden verwijderd zo deed ikdat met ME ook toen misschien wel te veel weg gehaald zou ik op de MIcrosoft site nog wat kunnen vinden of moet ik daar toch de CD-rom voor hebben en die heb ik natuurlijk niet (de comp geinstalleerd gekocht)

Kom er net achter dat ook niet op de windows update kan komen zal nu toch maar achter m'n computer leverancier aan

Problemen worden nu wel erg groot vrees ik...er staan trouwens veel meer tips op de site van MS. (met het legen van de cache kan er trouwens niks verkeerds gaan, ruimt alleen maar lekker op).

even vertellen dat de grootste problemen zijn opgelost en wel met een format C zat niets anders op :(

Nu lijkt het erop dat de installatie niet helemaal gelukt is.
Krijg bij opstarten steeds de map C:\WINDOW\system32 op het bureau blad en dat lijkt met toch niet de bedoeling.
Verder krijg ik mijn virusscanner niet goed geinstalleerd en toch geeft het beveililgings systeem geen waarschuwing
Ga hem nog maar even wegbrengen
:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan