• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

knoppen verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

duifje1973

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Wie weet hoe het komt dat iedere keer knoppen vanzelf verwijderen in de werkbalk?
Ik doe via "aanpassen" enkele knoppen toevoegen, maar die verdwijnen na een gegeven moment weer. Hij staat dan weer in de orginele staat als dat het net is geinstalleerd.
Eerst was het na een maand of 2- 3. Daar is nog wel mee te leven, maar nu is het bijna elke dag dat het weer terugspringt en dat begint toch wel irritant te worden.

Ik zit op een bedrijfsnetwerk. Ik weet niet of anderen er last van hebben want ik denk dat ik de enige ben die hier gebruik van maak.
Ik heb de systeembeheerder er ook al eens naar gevraagd, maar die kon er ook niets over zeggen.
Office versie 2002
Windows XP SP2

mvg Duifje1973

je kunt altijd even bij iemand anders een knop plaatsen, dan heb je in ieder geval meer informatie.

Hoi,

Je kunt ook een nieuwe werkbalk maken! Met de rechtermuisknop op de huidige werkbalk klikken -> aanpassen -> werkbalken -> nieuw.

Kies een naam en voeg er knoppen aan toe. Misschien dat dit werkt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan