knoppen werken niet meer (IT is overgegaan naar 2007)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ray1979

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
58
Hallo allemaal,

na een geweldig weekend, met lekker weer, ging ik vandaag weer aan de slag. Met mn beker koffie in de hand opende ik Outlook om de mails te bekijken. Mail van de IT met daarin mededeling dat we over zijn op Office 2007 maar dat 2003 nog wel beschikbaar is t/m eind december.

Nog steeds met gerust hart opende ik mijn database. Door op de snelkoppeling te klikken, werd er echter niets geopend. Dus opende ik een lege Access en van daaruit opende ik mijn database. Nog steeds niks aan het handje. Kreeg netjes mijn switchboard en klikte op een formulier. En daar ging het fout. Kreeg een melding die ik heb bijgesloten als Word document. (helaas, ook bij plaatsen van word document krijg ik error, dus dan maar handmatig)

'The expression on click you entered as the event property setting produced the following error: Object or class does not support the set of events.'

Ging verder kijken in de Database en blijkt dat vrijwel alle knoppen deze melding geven. (slechts een aantal knoppen waarbij rapporten worden geopend, werken nog) Heb ook de overige databases geprobeerd en ook daar krijg ik deze melding....

Kan iemand mij helpen? Vind een hoop geinig, maar dit soort dingen op de maandagmorgen vind k ni zo gezellie......

Nog ter info. Vrijdag toen ik naar huis ging, werkte alles nog perfect!!

Heel erg bedankt alvast!!

Groeten,

Ray :thumb:
 
bleek iets fout te zijn gegaan bij de overzetting naar 2007. Is inmiddels opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan