Knoppix 3.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo

Waar kan ik Knoppix 3.1 downloaden, en is kde 3.1 er ook voor Knoppix 3.1.

Alvast bedankt

Knoppix 3.1 kun je downloaden via de site van knoppix.
knoppix

Een artikel van Breekpunt.
Versie 3.2 van Knoppix is net verschenen! Wat is Knoppix zult u vragen? Knoppix is een bijzondere en complete bootable Linux-distributie die vanaf een CD draait, en dus niet geïnstalleerd hoeft te worden. De CD demonstreert Linux op bijna elke PC. Zonder risico te lopen dat er veranderingen op de harddisk of uw huidig besturingssysteem worden aangebracht.

Nieuw vergeleken met versie 3.1 is o.a. de mogelijkheid uw persoonlijke data en instellingen op harde schijf vast te leggen. Dit noemen de makers van Knoppix "persistent home". In versie 3.1 kon men de persoonlijke instellingen alleen op floppy plaatsen.
Ook zijn er diverse aanpassingen en verbeteringen toegebracht aan de verschillende softwarepakketten die op cd staan (OpenOffice, StarOffice en de diverse office programma's van KDE).

Met Knoppix kun je goed zien hoe ver Linux gekomen is: Een compleet Windowing-Environment (KDE) en diverse office-programma's. (OpenOffice, StarOffice en de diverse office programma's van KDE). Knoppix is zeker een leuk iets om eens uit te proberen en te zien functioneren!

Minpuntje is wel dat deze versie tussen 12 en 19 maart alleen op de Cebit in Hannover te krijgen is. Daarna kan hij gratis van verschillende website's gedownload worden.

thanks, ben het nu aan het downloaden, iemand een idee hoe ik hem op cd kan krijgen, het is 698 mb, ik heb hier cds liggen van 650 mb, of hoe ik hem kan overburnen.

Laatst bewerkt:
Zoveel overburnen zal niet lukken, koop een doosje 700MB cd's.

Oke ga ik straks maar een doosje van 700 mb kopen, bedankt voor jullie antwoorden.

knoppix is lachen: een compleet OS zonder harde schijf :D

Geplaatst door Blue Thunder
Nieuw vergeleken met versie 3.1 is o.a. de mogelijkheid uw persoonlijke data en instellingen op harde schijf vast te leggen. Dit noemen de makers van Knoppix "persistent home".

Tenzij je hiervan gebruik wil maken natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan