nico200
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mrt 2003
Hallo Linuxgebruikers,
Ik heb Knoppix gedownload en gerund op mijn computer. Alles werkt perfect.... behalve dan dat ik geen aansluiting krijg op het internet. Ik probeer te configureren maar er gaat iets fout. Dit is wat er gebeurt.
Allereerst bij het opstarten van Knoppix verschijnen er foutbooschappen:
"Insmod: insmod: a module named atm already exists
insmod: insmod: speedtch failed
Insmod: a module named speedtch already exists
insmod: insmod/lib/modules 2.4.24 - xfs/kernel/drivers/usb/speedtch.0 failed
insmod: insmod speedtch failed"
Nu is speedtch mijn ADSL-modem. Tot zover snap ik het wel. Het opstarten lukt niettemin en ik probeer binnen Knoppix zelf de internettoegang te configureren. Ik krijg daarbij drie foutboodschappen. Ik heb daarvan drie screenshots gemaakt (zie attachments).
Goed, ik begrijp ongeveer wel wat er aan de hand is, maar ik weet niet wat ik er aan kan doen. Iemand een idee? Bij voorbaat dank.
Groeten,
Nico
Ik heb Knoppix gedownload en gerund op mijn computer. Alles werkt perfect.... behalve dan dat ik geen aansluiting krijg op het internet. Ik probeer te configureren maar er gaat iets fout. Dit is wat er gebeurt.
Allereerst bij het opstarten van Knoppix verschijnen er foutbooschappen:
"Insmod: insmod: a module named atm already exists
insmod: insmod: speedtch failed
Insmod: a module named speedtch already exists
insmod: insmod/lib/modules 2.4.24 - xfs/kernel/drivers/usb/speedtch.0 failed
insmod: insmod speedtch failed"
Nu is speedtch mijn ADSL-modem. Tot zover snap ik het wel. Het opstarten lukt niettemin en ik probeer binnen Knoppix zelf de internettoegang te configureren. Ik krijg daarbij drie foutboodschappen. Ik heb daarvan drie screenshots gemaakt (zie attachments).
Goed, ik begrijp ongeveer wel wat er aan de hand is, maar ik weet niet wat ik er aan kan doen. Iemand een idee? Bij voorbaat dank.
Groeten,
Nico