Kobishi router probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ally
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ally

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Een tijdje geleden hadden wij een Kobishi router. Deze deed het perfect. Helaas deed ie dat niet meer na een stroomstoring. Dus een nieuwe gekocht. Een Sweex dit keer. Deze hebben we vandaag teruggebracht aangezien we er niet tevreden over waren. Nu hebben we weer een Kobishi. Alleen hebben we nu het probleem dat we hem met de beste wil van de wereld niet kunnen installeren.

Toen we de eerste router hadden hebben we de netwerkkaart van Chello eruit gehaald en alles laten werken op een gewone netwerkkaart. Helaas werkte dat dit keer niet.
Chellokaart er weer ingestoken en m.b.v. UPC de boel weer opnieuw geïnstalleerd.

Nu proberen we de router weer te installeren maar helaas lukt dat niet. MAC adres is gekloont maar hij zegt nog steeds dat we geen internet hebben. Ik word hier zo langzamerhand behoorlijk wanhopig van.

Toen ik de router probeerde te installeren en toen dat niet lukte, heb ik de kabel weer direct in de chellokaart gestoken. Alleen had ik op een of andere mysterieuze wijze toen ook geen internet meer. Het IP adres klopte toen ook ineens niet meer.

Wie kan mij helpen????

Laat maar. Het is al gelukt. Heel apart maar ik kan gelukkig weer internetten.

Wel even een kleine opmerking.
Gezien je verhaal was de eerste kobishi waarschijnlijk nog gewoon functioneel.

Was dat maar waar. We hebben hem in de winkel laten testen en hij deed helemaal niets meer. Geen van de lampjes wilde branden. Het bleek dat de adapter i.p.v. de gebruikelijke 12v, 17v aangaf. En dat is toch een beetje teveel geweest voor de router.

HE ally

Wat heb jij dan precies gedaan waardoor je internt het wel doet, want ik heb ook een kobishi router en ik heb precies hetzelfde probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan