Kodi opent niet gelijk vanaf ext hd

Status
Niet open voor verdere reacties.

poowoo

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2015
Ik heb kodi vanaf mijn laptop gekopieerd naar een ext hd.
Als ik deze wil openen krijg ik steeds het installatiescherm met de vraag om de huidige versie op de ext hd te overschrijven,na dat gedaan te hebben vink ik de optie "run kodi" aan en hij opent probleemloos.
Als ik heb afgesloten en kodi opnieuw wil openen krijg ik weer het installatiescherm.
Hoe dit op te lossen?

Indien je een snelkoppeling van de kodi/exe/starter die op de externe schijf staat hebt gemaakt gebeurd het dan ook?

Kopieer jij niet gewoon het installatie bestand naar je externe HDD ?
Wat kopieer je precies en waarom ? Wat wil je bereiken ?

Kopieer jij niet gewoon het installatie bestand naar je externe HDD ?
Wat kopieer je precies en waarom ? Wat wil je bereiken ?

Ik denk dat dat het is.
Echter als ik gewoon verder gaat met install en dan run kodi aanvink heb ik op ext hd exacte kopie kodi van C schijf laptop.
Heb een kopie gemaakt mocht er iets gebeuren met kodi op C schijf ik hem kan terugzetten vanaf ext hd.

Nee, zo werkt het niet.
Als er wat fout gaat installeer je Kodi toch gewoon opnieuw op C.....zoals jij het nu wil gaat het niet werken.
Beter is het een image van je C schijf te maken. Dan neem je Kodi uiteraard ook mee vanzelf. Kan gewoon met Windows en kan je in één keer terug zetten en heb je alles weer.

Wel verwarrend, dacht dat je gewoon kodi v.a. een externe schijf wilde laten werken maar je hebt een backup ervan nodig de reden ontgaat mij.

Net even getest, Kodi op een USB stick geïnstalleerd en die start gewoon op zonder wat anders te willen doen, staat dan wel niet op de harde schijf maar toch.
Snelkoppeling gemaakt, ook die werkt.

Wel verwarrend, dacht dat je gewoon kodi v.a. een externe schijf wilde laten werken maar je hebt een backup ervan nodig de reden ontgaat mij.

Net even getest, Kodi op een USB stick geïnstalleerd en die start gewoon op zonder wat anders te willen doen, staat dan wel niet op de harde schijf maar toch.
Snelkoppeling gemaakt, ook die werkt.

Ben er al achter,heb niet goed gekeken.
Ik opende steeds de toepassing ipv de kodi bestandsmap.
Werkt nu gewoon met de snelkoppeling.

@poowoo cq BEAT

Graag reageren op het account waarmee je de vraag in eerste instantie gesteld hebt. Dit om verwarring onder de gebruikers voor te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan