emertoerik
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 okt 2011
ik heb nu al een tijdje in mijn zelfbouw pc een asus nvidia geforce 9600 gso zitten, dit bevalt goed alleen heb ik mijn twijfels over de koeling. er zit een vrij fors blok met fan op. alleen vind ik deze wat te groot, hij maakt lawaai en de kaart zelf word aardig warm, en de rest van de pc loopt hierdoor ook vrij warm. als ik de kaart eruit haal en de onboard vga gebruik dan kunnen de casefan en de cpu fan alles rond de 40 graden houden met fan settings op slow. als ik de kaart erin zet kunnen de fans de boel amper 55 graden houden met settings op full.
is er een manier om die kaart koeler en stiller te maken? n passief blok zou ideaal zijn maar volgensmij straald dat weer teveel warmte in me kast. extra casefan kan niet want ik heb op me bord maar een connector.
ik weet dat er een tijdje terug ook een topic was over dit onderwerp, maar ik heb een andere kaart.
is er een manier om die kaart koeler en stiller te maken? n passief blok zou ideaal zijn maar volgensmij straald dat weer teveel warmte in me kast. extra casefan kan niet want ik heb op me bord maar een connector.
ik weet dat er een tijdje terug ook een topic was over dit onderwerp, maar ik heb een andere kaart.