dierickbart
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 dec 2003
Bestaat er software om uw koeler trager en sneller te laten blazen? Mn koeler blaast harder alst warm is. Maar kan ik dat zelf ook wat regelen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door dierickbart
Bestaat er software om uw koeler trager en sneller te laten blazen? Mn koeler blaast harder alst warm is. Maar kan ik dat zelf ook wat regelen?
Geplaatst door Systemizer X100
Eigelijk zou ik er, als ik jou was, niets aan veranderen. Als ze harder gaan blazen dan betekent dat dat de processor heter wordt. Als de processor te heet wordt gaat ie kapot.
Geplaatst door Systemizer X100
Eigelijk zou ik er, als ik jou was, niets aan veranderen. Als ze harder gaan blazen dan betekent dat dat de processor heter wordt. Als de processor te heet wordt gaat ie kapot.
Geplaatst door de jean
das raar ... als de koelers harder blazen wordt de processor warmer ????
Logisch bij het gamen wordt er erg veel van de processor gevraagd. Zeker ook nu de temperaturen buiten/binnen hoog zijn.Geplaatst door dierickbart
het is vooral bij het gamen, maar dan overdrijft die echt hoor!!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.