koeler gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat heb ik gedaan ja hoe het in de beschrijving van de koeler stond

Hmm apart dat je dan alsnog zulke hoge temperaturen hebt...
Draaien je fans wel?

Hoi,

Wel de oude koelpasta eerst verwijderd? daarna een druppel ter grootte van een rijstkorrel er op doen en dan de koeler erop plaatsen, en zo als mijn voorganger ook meld draaien de ventilatoren wel?

Ja dat heb ik allemaal gedaan en ja ze draaie ik werd het een beetje zat heb hem nu naar een winkel gebracht die hem gaan maken

Hoi,

Als je alles gedaan hebt zoals geadviseerd dan ben ik benieuwd waar de winkel mee komt.

Laatst bewerkt:
De winkel zegt dat hij bijna niet warm word en dat ik niet naar de warmte die speggy aan geeft moet kijken en het uit vallen van me PC kom waarschijnlijk door een USB aperaat die aan me PC zit dan zeg ik dat me hmdi kabel de boos doener is

Hoi,

Zonder usb apparaat valt hij dan uit? welke usb apparaten heb je er aan hangen en waarom verdenk je de hdmi kabel is die in slechte staat dan

Alleen me muis en me toetsenbord en ik verdenk me hdmi omdat die nooit gewisseld is en me muis en me toetsenbord wel en voor die ik nu heb Dee die het ook al een ik heb die hdmi niet zelf nieuw gekocht die lag in huis niks te doen

Volgens mij gaan HDMI kabels niet kapot..
Volgens mij is het enige wat kan gebeuren dat je beeld niet goed doorkomt Door oxidatie -> te voorkomen Door de hdmi er een aantal keer in en uit te halen

Hoi,

Kijk eens in het logboek van windows misschien geeft dat wat meer duidelijkheid waarom hij uitvalt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan