koeler microstar md9663 notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

gskroon

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
Hallo,

Ik heb een microstar (medion) notebook MD9663.

De processorkoeler is kapot. Is geen normale ventilator, maar een soort van centrifugaalpomp. Ik kan nergens aan een nieuwe ventilator komen. Een tijd geleden via helpmij.nl iemand gevonden in Belgie die zo'n koeler kon leveren, maar heb niets meer van hem vernomen.

Wie help mij?

groet
@b

Bedankt puppie

Bedankt Puppie. Ik heb daar meteen een vraag achtergelaten!

@b

Laat je nog even weten of dat resultaat heeft.

Suc6 verder.:)

Je kan onderzetters kopen, om je laptop op te zetten en waar extra koelers in zitten.

Laatst bewerkt:
Onderzetter

Tsja, zo'n onderzetter. Is niet bedoeld om de processor te koelen maar om "winterbenen" te voorkomen. Zal niet echt helpen dus! Maar toch bedankt.

@b

hallo,
is het je nog gelukt om aan zo'n ventilator te komen ik heb namelijk het zelfde probleem
heb wel een site in duitsland gevonden maar daar is ie vind ik nog al prijzig 89 euro en dan nog 9 euro er bij voor verzending www.ipc.computer.de als jij een goedkoper adres hebt hoor ik dat graag
groet,
rob

Koeler

Hallo Roni12345,

Ik heb ook nog steeds geen succes gehad. Ik heb nog geprobeerd bij Aldi in Spanje en Engeland. Mischien toch maar een uit Duitsland laten komen.

Groet,
@b

Hallo

En ... , wat weet een lokaal medion service center zelf hierover te vertellen....????

Een p3 portable met een centrifugaalpomp.... ????? , vermoed eerder dat het hier eerder een "axiale" ventilator betreft , zeker gezien het feit .... "ouderdom p.c' , en de geringe inbouwhoogte v/h toestel ...

Deze ventilator echter eens zuiver maken en de "busjes/lagertjes " eens deftig smeren kan vermoedelijk nutteloze/hoge herstelonkosten voorkomen .

Peter

Ik zit ook met hetzelfde probleem en heb aan medion.de een bericht versuurd en kreeg als antwoord:

Sehr geehrter Herr,

vielen Dank für Ihre Anfrage.

Leider müssen wir Ihnen mitteilen, daß wir kein Notebook-Zubehör vertreiben. Ebenfalls ist es hier so, daß Sie Ihr Notebook in Frankreich bezogen haben und hierzu auch keine Informationen vorliegen. Sie müßten sich an eben diesen Support wenden.

Wir bedauern, Ihnen keine andere Auskunft geben zu können und verbleiben

mit freundlichen Grüßen
Medion Technologie Center

Wir bitten Sie, bei Rückfragen zu dem obigen Thema, den gesamten Schriftwechsel als Anlage beizufügen.

Dus hier schiet ik niks mee op...

Wel heb ik via google een site gevonden die deze verkoopt voor een schandalige prijs van 89 euro!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi

Tsja, zo'n antwoord kreeg ik vorig jaar ook van Medion. Inmiddels heb ik de moed opgegeven en heb ik zo'n duur ventilatortje gekocht in Duitsland.

Groet,
@b

Hebje al eens gekeken naar deze site.

http://www.medion.com/nl/

heeft een speciale servicepagina waar u het serienummer vasn uw pc kunt intoetsen om daarna alle benodigde drivers te kunnen downloaden, en kijken wat er voor hardware in je pc zit.

misschien heb je hier wat aan, het stond in omputer IDEE, je kon ook uit deze site een email verzenden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan