Koeler Vervangen

• Onderwerp starter Onderwerp starter G4M3R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Recentelijk heb ik een pc gekocht met dual core processor e.d. Het enige nadeel wat er aan zit (naast de nogal zoemende voeding) is de koeler van de CPU. Dit is (helaas) een standaard Intel koeler, nu wilde ik er een Hyper TX 2 op zetten, nu is alleen mijn vraag op de processor zit al koelpasta als ik de heatsink eraf haal, op de nieuwe koeler zit ookal koelpasta, moet ik gewoon de koeler op de processor plaatsen of moet ik eerst de oude koelpasta van de processor afhalen?

Beter is de oude pasta te verwijderen. Koelpasta verouderd, waardoor ook de functie wat minder wordt.

Ok, dan weet ik genoeg, bedankt voor de snelle reactie :thumb:

Quick ik wil niet heel vervelend zijn maar het is in eerste instantie meer dan x pagina's en als tweede koelpasta verwijderen hoeft niet direct de koelpasta van je processor te betekenen, ik had al eerder gegoogled en niks gevonden. Er zitten wel meer componenten in je pc die evt. koelpasta gebruiken.

Mij heb je nergens horen zeggen dat het om de koelpasta van de processor ging?

Maargoed verder ga niet in discussie want heeft toch geen zin.

Enne, Wel ff jezelf ontladen he alsje er mee bezig gaat;)

Ja dat is altijd wel handig, hoewel ik er gelukkig nog nooit last van heb gehad, vriend van mij wel had zo zijn mobo om zeep geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan